Alternátor mi dává neustále 15,2V.Po výmněně regulátoru to samé.Odpojil jsem buzení a propojil plus pól přes žárovičku na buzení alternátoru, napětí 14.4 Nevíte co říďí buzení alternátoru u Citroenu C3. Děkuji za odpověď.
Pokud jde o novější auto s řízeným dobíjením, rak pokud si to vyžádá řídící jednotka, může tam klidně být i víc. A jindy zase míň. Odpojení komunikace s regulátorem pak způsobí dobíjení v defaultnim režimu kolem běžných 14V. Zkuste měřit za jízdy třeba v zásuvce zapalovače, jestli se napětí bude měnit řádově mezi 12V pod plynem a 15V při brzdění, pokud ano, je to tak správně - tedy podle metodiky výrobce/emisí, nikoli vůči životnosti baterky ... Ještě pomůcka - vede od mínus pólu baterky konektor se slabým kablikem?
kodl
C3 rv 2023 1.1benzín. Od bát.mínus vedou 2 slabší drátky. Ani jeden se nedá odpojit, okamžitě hlásí poruchu.(Zkoušel jsem zrušit start-stop) Za ochotu děkuji
tohle není tak jednoduché jak škdovka 120. doporučuji dát někomu kdo umí, dělá PSA. jinak to může být oprava nákladná a vymění se vícero dílů než je třeba.
Se startstopem a potvrzeno těmi drátky s chybovou hláškou určitě má. Takže podle mě to funguje "správně" jak má... 15,2V když tam není trvale, což za jízdy při jakž takž dobite baterce nebude, ještě neznamená přebíjení. Údajně to může u některých aut chvílema lézt i přes 16.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.