Dobrý den,máte někdo zkušenosti s přísadou do motorového oleje Nanotech? Údajně má m.j.snížit spotřebu paliva,ztišit běh motoru,zmenšit škodlivé emise,zvětšit výkon a podobně. Děkuji za zkušenosti.Ne za odpovědi typu,...já si myslím...,protože myslet,je h***o vědět.
Něco podobného(Ecolube/Ekolube) jsem lil do staré Š1000MB, Š120, Favorita, Feldy a znatelný rozdíl po smíchání v doporučeném oleji jsem nezaznamenal, trochu se stišil motor, ale jinak nic. Jediné co mi vychází nejlépe u vyčochtanějších motorů u karburátorového Favorita(130oookm) a dieselové Feldy s nájezdem přes 2oo oookm je použití oleje od Millers Oils s nanočásticemi. Výkon motoru se celkově zlepšil tak o 8%-10% oproti nevyměněnému "SuperMogulu", zimní starty lepší a táhne motor líp od nízkých otáček. U Feldy v dieslu po generálce a najetých180 ooo spíš žádná změna. Něco do sebe to má, ale z mého pohledu u zanedbaných motorů.
Nevím kde jsem tenkrát natrefil na zkoušení podobného přípravku na zlepšení "motoru", možná na Škoda fóru nebo video na YT, ale dával nějaký boostpřípravek nějaký klučina do tuším dvoulitrového Superba nebo Oktávky, vypustili starý olej, dali proplach, nový nejlepší olej co do toho motoru šel a takhle na válce. Zapsali hodnoty a přidali ten zlepšovací roztok podle návodu a znovu na válce. Výsledek: Stačí koupit dobrý olej..
Aby rozdíl projevil hned, na to nestačí sebelepší olej, případný rozdíl v jeho kvalitě může být poznat podle mě nejdřív po vyšších desítkách tisíc kilometrů, kdy se dlouhodobě projeví ne/opotřebení a třeba ne/zapečením kroužků, ne/zanesení sání a podobně. Ale aby byl rozdíl poznat hned, to by tam předtím muselo být misto oleje bůhví co
bery, docela by mě to celé okolo toho zajímalo, chtělo by to nějakou organizaci přiřazenou např. k STK a ve spolupráci s výrobci aut by byla možnost kdokoli by požádal, by v rámci technické dostal nějaký přípravek do motoru a auto by bylo sledováno. Mohli by to podpořit třeba ze svých platů členové Gryndýlu
Zkušenosti, přiznám se, nemám, ale myslím si, že jestli nějaký kouzelný lektvar má zajistit současně tolik zázraků, může se mezi ně připsat rovnou už třeba i růst vlasů, obnova kloubů nebo prodloužení přirození Za mě si ty vlastnosti trochu protiřečí. Aby díly motoru ideálně klouzaly, na to stačí jakejkoli olej - kdyby klouzaly špatně, zadřen se motor během chvíle. Obecně na snížení spotřeby oleje pomůže olej hustší. Na snížení spotřeby paliva zase olej řidší. Spotřebu oleje přes gufera a cokoli gumového teoreticky nějaký aditivum snížit může, ale myslím si, že pokud už je guma zpuchrela, efekt změkčení a nafouknutí bude jen na chvíli a pak se stav zhorší víc. Ale pokud by šlo o motor, kde není co ztratit, šel bych do toho. Sám chci něco zkusit nalít do záložní feldy, co mi stojí na zahradě a kvůli spotřebě oleje už ani nemá tk kvůli emisím, ale tam už je to při ročním nájezdu cca 3x kolem bloku asi jedno, takže i nejlevnější vodička by byla zbytečně drahá
bery doporučil bych ti dražší vodičku do té Feldy od mnou zmiňované fi. Millers Oils, dal sem tak litřík na dolití do karburátorového Favorita a docela ožil-přesně ten olej co je na obrázku
To už tam asi žádnej olej nebyl, když motor po dolití litru ožil Taky mi kdysi kamarád tvrdil, jak výměnu oleje u favorita hned pozná po zvuku motoru, ale osobně jsem u žádného auta s jakýmkoli olejem nevyposlouchal rozdíl.
když nechcete odpovědi typu já si myslím, budete se muset obrátit na vědce, například z akademie věd či univerzit, a oslovit je s dotazem, zda zkoumali zmiňovaný výrobek a jak dopadli výsledky
obracet se na fórum laiků, je eufemisticky řečeno, naivní
Byl jsem včera na t.k.a napíšu zkušenost při měření emisí u 25 let starého auta: Před 2 roky bez nanotechu volnoběžné otáčky- obsah CO 0,367% letos,při aplikaci manotech 0,029 %.Zvýšené otáčky:minule 0,193%,letos 0,025%.Je všechno jenom náhoda?
Náhoda je, že se ptáte na zkušenosti ostatních, když potom sám zminite, že s tím zkušenosti máte a to dokonce natolik pozitivní, že snížení CO o cca 90%. Tedy když to vezmu z opačné strany- pokud to snížení není náhoda, spotřeba oleje také klesla na pouhou desetinu původní hodnoty? To bych bral jako více vypovídající údaj než naměřené emise, na které má velký vliv styl předchozí jízdy.
Ty a metabond? Jako fakt? Vysvetli mi prosim to zuslechteni povrchu. Protoze kdyz otevru motor ktery ma najeto 200tisic a je pravidelne memeny olej co treba 10-15 tisic, tak je vevnitr taky cisty. Zadne kaly, usazeniny, karbon. To jsou auta co jezdi uz x let ke me. Cca 10 a vice let. A vim, ze tam nic nelijou. Takze me u Metabondu moc nezajima cisteni. Spis to, ze motor je tichsi, zivejsi. A samozrejme to zuslechteni povrchu...
Samotny vyrobca by vam mal dodat meracie protokoly z autorizovaneho labaku, inak to je len o kupovani odpustkov a slepej viere v nemeratelne slova v popise vyrobku. Hadajte, preco asi nic take vyrobca nema?
Navrhoval by som pokus, ked by sa zobralo 100 starsich aut a do 50-tich by sa pridala ona zazracna prisada. Garantujem vam, ze aspon 90 majitelov by si chvalilo zlepsenie a nizsiu spotrebu. Placebo efekt.
Nejvíc uživatelů by si chválilo akceleraci, rychlejší a plynulejší reakce motoru, lepší zvuk a jak to jde za plynem Někteří by zaznamenali i změnu otáček motoru při jízdě Kdysi jsem četl o nápravě auta po někom, kdo čipoval stylem pokus-omyl a přidával tak náhodně hodnoty, že prý i budíky ukazovaly hausnumera
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.