Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Olej v automatu

Od: risanek® odpovědí: 8 změna:

Povedlo (?) se mi koupit ix 20 šestileté s nájezdem cca 6 tis. km, automat. Olej, filtry, jsem nechal vyměnit, převodovku mi v neautorizovaném servisu rozmluvili. Z finančních důvodů se mi to líbí, ale červíček pochybností hlodá. Co vy na to?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

bono
hodnocení

1x

V dobách socialismu jsem měl Golfa 1.6 v automatu, koupil jsem ho s najetými 150tis.km a já na něm najel dalších skoro 300tis.km. S převodovkou jsem nedělal vůbec nic. Ještě několik let po té, co jsem ho prodal jsem ho ještě potkával jezdit. Jediná větší vada byla prasklá hlava, kterou mi zavařili a jezdilo se dál.

 

belus
hodnocení

1x

Tak s tym mam skusenost.Po 120tis.km mi zacal trhat automat ( Hyundai Ix35 ) po zaradeni do D a R. V autorizovanom servise mi tvrdili,ze vyrobca nepredpisuje vymenu v automate po zivotnost auta. Ked som sa pytal,co s tym,ked mi to neprijemne trhne autom ,odpoved - treba jazdit pokial to pojde a potom vymenime prevodovku.( takych 3-4 tis.€ )Po roznych debatach sukromnych servisakov mi hovorili,ze zivotnost auta v autorizovanom servise je iba pokial je zaruka auta.(to je u nich zivotnost auta).Po vymene oleja to prestalo.Stalo ma to 650€ ( filtre,preplach olejom,...) a doporucili mi v automate menit kazdych 60tis.km. Takze iba tolko,je na vas zvazit to.

 

hodnocení

0x
Nevím jak hyunday, ale běžný interval výměny oleje v převodovce je cca 60t. km. Takže máte čas. I když ten najezd se mi jeví podezřelý
cl
Stává se. Mám to samé - jen bohužel Dacii Sandero 2019 / 6000km

 

hodnocení

0x
Jaká je tam převodovka... Klasický automat, tedy s hydroměničem, nebo robotizovaná?
Ani nevím co se tam montovalo...
vernon
Klasický hydroměničový šestistupňový automat. Olej se mění po 60 tis. km.

 

hodnocení

0x
Šest tisíc km je moc brzo na výměnu oleje v automatu..Šetřete raději peníze..Těch 60 tis km je ok.na výměnu oleje v automatu

 

hodnocení

0x
Je to hodně malý nájezd, pokud je skutečný... Běžný interval bývá 60tkm, ale záleží, jestli těch 6tkm nebylo najeto jen krátkými přískoky po pár stovkách metrů, kdy se převodovka nestačí ohřát a v oleji může zůstávat zkondenzovaná vlhkost, která může způsobovat korozi dílů, nebo nežádoucí svody v elektronické ovládací části.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]