Nejste přihlášen/a.
Zdravím do auta staršího auta dávam o ej 5w 40 všiml jsem si však že mám před výměnou... je tam je docela málo oleje asi začína brát olej... co se stane když tam dám 10w 60 aby se snížila spotřeba oleje. Nebude problém v něčem např v zimě nebo jiné? jezdím spíš trasy nad 20 km a je to benzín.
Benzín 1,8 atmosfera, nejsou tam hydroštely ale "hrníčky", proč se stím smiřovat když třeba je jednoduché řešení a na zkoušku nic nedám ne
Jako tohle? Tento hrníček zdvihátka?
No tvl... Uvnitř je přece hydroštel. Jen kolem sebe má ten hrnek. Nic víc.
Jak píše vernon. Nevhodným olejem ty hrníčky dojebeš.
ZDE výuka hrníčkového zdvihátka
P.S.: Když se tě někdo zeptá, co máš za motor a v čem, tak odpověď není Ford, ale třeba napíšeš Ford Focus, rok výroby a hlavně motor, tedy alespoň objem a kW výkonu.
Kombinací bylo mnoho. Nedělá se jednotně to, co máš doma pro všechny od 90tých let do dneška...jsi normální?
Když se tě zeptám, co jsi koupil v pekárně, tak mě asi zajímá, zda jsi koupil rohlíky, koblihy, chleba a kolik. Nebo se tě zeptá měnželka, co jsi nakoupil v pekárně a tý jí suše odpovíš "pečivo"? No to jsi ...![]()
@vernon: Mezi intervaly vymeny auto sezere celou olejovou napln, tedy staci pouze menit olejovy filtr, a ona je to vyborna hodnota! Jako opravdu myslite, ze tazatel resi zbytecnost? (cimz netvrdim, ze problem lze jednodusse a levne resit).
O moc míň si podle mne nevezme a 10W60 je mnohem dražší. Lepší je zůstat u 5W40 a dolívat, půl litru na 1kkm ještě zvládne spálit bez následků (kat a lambdy). Proti karbonům dobrej VIF do paliva, stačí málo ale dlouhodobě (panák na nádrž)
Brát může přes kruhy nebo gufera ventilů, když by se dělaly rozvody tak gufera dát nový, kruhy pokud nejsou zapečený tak repasovat je ekonomicky nesmysl, obvykle jen vyhodíš prachy a žere to furt - příčina nejsou kruhy ale že z válců jsou už šišky.. Podle mne hlavní příčina je honění za studena (píst se roztáhne rychleji než válec a je v něm moc natěsno = vydírá ho)
Jestli má 1,8 hrnky nebo hydroštely nevim.. 1,6 Zmetec má hrnky (neboli kalíšky = pevná podložka, žádný hydroštel), 1,8 je ale úplně jiný motor.
tak chtěl jsem to trochu omezit tu spotřebu oleje proto sem uvažoval o jine specifikaci právě proto aby to nezanašelo výše řečené, muj odhad je že to jde přes pístní kroužky motor je jinak suchý a taky kvuli emisím do budoucna
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.
