Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaký kvalt řadit při 50km/h

Od: josh odpovědí: 17 změna:
Zdravím, jaký kvalt mít zařazený při 50km/h když na trojku to řve a na čtverku mi přijde že to je podtáčení? Neničí se tím setrvačník?
1.9 diesel common rail

Jaký kvalt řadit při 50km/h
Jaký kvalt řadit při 50km/h #2

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
2K otáčky je řev? To je naprosto v pořádku a jsou to provozní otáčky.

 

asd1
hodnocení

2x
Jak kdy. Motor musí "jít lehce", takže po rovině solichanim držet rychlost = 4, do kopce 3.
1500 a dat plnej knedlík = trpi dvouhmota, tam podradit a plnej knedlík až do vyšších otáček tj 2k+ (kdyz se ti nechce podrazovat tak nechat 4 a do tech 2k s plynem jen lehce). A nebát se komplet prohratej motor točit až do oblasti kdy přestává táhnout (tady ca 4,5k), pak radit o jeden dva kvality vejš a držet rychlost. Vif do paliva.
lv®

Připojuji se. Jak kdy. Rovina cca 4, do kopečka 3. Tachometr ukazuje méně než je skutečnost. U mě o cca 4 km/hod.

 

riva
hodnocení

0x

Nová auta musí mít asistenta řazení a ten by na rovině pravděpodobně poradil zařadit dokonce 5. Cílem je dosáhnout minimální emise CO2 (a tedy i menší spotřebu paliva).

 

hodnocení

0x
avatar diesel
Jak benzín 2,0 tak i 1,6hdi90 nebo 110 když je motor na provozní teplotu, dle provozu oba stupně. Otáčky ale nechtějte ty na přístroji nesleduji.

 

hodnocení

0x
Čtyřku, ale jet 50km/h skutečných nikoli tachometrovych.
Padesátka je rychlost, jakou jde jet na všechny kvalty, ať už třeba v prudkém kopci na jedničku, nebo jen udrzovat rychlost po rovině ustálenou rychlostí klidně na pětku i s tunou nakladu na vleku za autem.
josh
hodnocení

To jako vážně? Kdybych tam mrskl moji dlouhou dálniční pětku tak mám volnoběžné otáčky a motor nebude mít krouťák ani výkon...
asd1
Jasně, pokud nepotřebuješ výkon tak stačí i volnobeh.
Typicky lehounce z kopce kdy na udržení rychlosti stačí pár kW.
josh
hodnocení

A ty nafťácké vibrace do setrvačníku, klikovky a uložení jako nevadí?
asd1
Vadí když to je pod plynem, při solichani to je prakticky stejný jako na neutral.
Dvouhmota nemá neomezenou životnost ani pri idealnim zatizeni, takže i kdybys jezdil jen 3-4k tak jí to nezachrání. Ovšem celou dobu to bude řvát a žrát víc nafty, s tím že setrvak budeš měnit o 50kkm později než když to budeš prasit stylem 1k a plnej knedlík...

 

smode2
hodnocení

0x

Určitě 4ku. Jen pokud je motor líný za 3:)

 

hodnocení

0x

Taký kvalt,čo udrží otáčky okolo 1400 za min.

 

hodnocení

0x
No na asistenta řazení v Roomsteru 1.4 benzín kašlu,ten mi ukazuje pomalu už při rozjezdu 3,4,5. Nevim, taky s tím bojuji.
Navíc si myslím, že v továrně zapomněli namontovat 6 rychlostní stupeň u něj.

 

 

hodnocení

0x

U služebního 1,9 TD - záleží jestli z kopce,do kopce, po rovince,prázdný nebo naložený . nezi 2- 5

 

makk
hodnocení

0x

1250ot/min je pro diesel optimální. Jezděte 55km/h na tachometru, ono je to 50km/h ve skutečnosti a můžete naprosto pohodlně na 4°. Jen pokud by byl prudší kopec nebo potřeba se rychle rozjet, tak bych podřadil.

Podtáčení motoru je problém u každého auta.

Nwn kolik točímena HaDovI ale 1250 mi přijde max než se krapet ohřeje. Schválně budu muset příště, až pojedu synovým, tak se na toto zaměřím.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]