To je zvláštní výběr. Ford cenově končí tam, kde Subaru začíná. Subaru má spotřebu paliva o cca 2l/100km vyšší. Nemám zkušenosti ani s jedním z těchto aut, ale srdce by mne táhlo spíše k Subaru, ekonomika spíše k Fordu. Ale ten cenový rozdíl je prostě tak velký, že jsou to v tomto smyslu auta jiné kategorie.
janos
Když zvolíte Kugu v top verzi a výbavě a Ferestera v jedné ze dvou nejnižších, cenově se protínají. Cenu liší sedačky a další serepetičky okolo. Jde mi o volbu technického základu – ten je jasně daný bez ohledu na výbavu.
Velké auta se mi prostě nelíbí, už jsem to psal v jiném vláknu. Na běžné použití to nedává smysl, zabírá to hodně místa, víc to žere a jezdí v tom v drtivé většině jen řidič. Navíc se v tom sedí jako na stoličce. A čtyřkolka u spalováku? K čemu?
Také k ničemu. Ale díky dvěma rozdílným motorům lze zlepšit účinnost v nízkých anebo vysokých rychlostech. A primárně jde o výkon. U spalovaku jeden motor a extra hmoty navíc, setrvačné. Využití není žádné.
asd1
Asi nikdy nejel do kopečka na mokrý trávě Btw těžký elektra jsou v tom dost bídný i ve 4kolce...
Nemusí být mokrá tráva, stačí v zimě sníh na silnici a teplota kolem nuly. Pravda, městech věc takřka neznámá, ale na horách se to stává. I když, někdy člověk nevěří vlastním očím, co dokáží někteří lidé na zasněžené silnici předvést.
Osobně bych šel do Subaru, pokud bych měl v plánu s vozem jezdit více mimo silnici. Co mám informace, tak pokud majitel nešidí údržbu, jsou to neskuteční držáci a v terénu odolní. Pohon 4x4 mají taky vychytaný.
U Fordu bych se asi bál mimo silnici vyjet.
Že je Subaru držák svědčí i to, že jej má hromada lesáků. Sám o Subaru uvažuju, byť pro mé potřeby zvažuju nad Outbackem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.