Dobrý den,zvažuji koupi auta a rozhoduji se mezi:Audi A6 C7 3.0 TDI 180 kW Avant quattro (automat)Škoda Superb III 2.0 TDI 140 kW, automat, 4×4Audi se mi líbí designem i výkonem, ale mám obavy z vyšších provozních nákladů (rozvody, servis). Superb naopak vnímám jako spolehlivější rodinné auto s nižšími náklady a spotřebou.Jezdím cca 60 % po městě, proto řeším, zda by tím A6 zbytečně netrpěla.Budu rád, když se podělíte o zkušenosti:Spolehlivost po 200–250 tis. km – co obvykle odchází, na co si dát pozor.Servisní náklady – rozvody, převodovka, pohon 4×4, podvozek, brzdy.Celkové náklady okolo – pojištění, pneu, ceny dílů.Preventivní investice po koupi, které se vyplatí udělat.Díky za vaše zkušenosti a doporučení!
Bývalý spolupracovník, co po 25ce chtěl zazářit, si sehnal A6 třílitr - měl ho asi půl roku - z toho 5 měsíců v servisu - vycházelo to na jeden den cestování a odtah, pak pár týdnů v servisu a další kolečko...
starsi 3 litrovy dizel V6 neni spatny motor ale trpi konstrukcni vadou pise se o tom na forech mezi valci je mezichladic ktery ma viko kteremu teplem degraduje tesneni pak z toho tece chladici medium ktere se casem dostane napriklad na cidlo teploty ktere odejde oprava neni az tak slozita zalezi na umisteni motoru v ruznych typech aut nkdy musi cely moto ven cidlo je na strane smerem ke kabine bez pristupu po tech 250 tisicich ne li drive se to musi udelal tak jako tak
bear
Tenhle motor na 90% oprav vždy jde ven. A je jedno, zda je v Multivanu nebo Audi. Všude je přístup téměř nula.
Třílitr do města... Čtyřkolka do města... Velká kráva do města... Po 250.tis...turbo,dpf,automat,haldex... Vše,co jste vyjmenoval. Kupte si něco jednoduššího a menšího.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.