Nejste přihlášen/a.
Ahojky,
prosím vás, budu kupovat Fabii I r.v. 2002 1,4 44kW najezd 150000km, po prvním majiteli, garazovanou,
servis má pravidelný, vše si zapisoval, jen ty rozvody nedělal, na to mě ale UPOZORNIL.
stav vypadá velmi dobře, jenže nedělal rozvody, raději si je chci po koupi udělat at jeste nejaký ten rok pojezdí
na jakou cenu me v sevrise to vyjde prosím? tento motor ma retez, nebo řemen?
díky
PS co bude nutné jeste udelat mimo tech rozvodů? (pumpa, ...)
Tam je řetěz,ten se neroztrhne ,většinou se mění až rachotí.Jinak řetěz gufero těsnění 1000kč,práce na 3hod. i s kávou +servis si něco přirazí Cca 4 tis.Jestli to chcete dělat preventivně tak byh to udělal až s olejem
olej + filtry dělal myslím říkal 10/2024
takže myslíte, když rozvody nebyly nikdy dělány, že to nemusím hned řešit, ale až klidně kocem roku při výměně oleje a filtrů atd.?
Bavíme se o AZF (Auro 4 a 44kW) nebo AZE (Euro 3 a 44kW) motoru (odlišnost jen v počtu katů a lambdasond a FW v ŘJ motoru.
Tento motor má řetěz. Rozvody řeš, protože jinak ti auto zbytečně ztrácí výkon a víc žere benál. S*át na to je cesta vedle.
Pumpa je mimo. Tu pohání řemen alternátoru.
Málo kdo ví, jak jsou tyhle motory tiché a mnohdy na chrastící motor ti řeknou, že nechrastí. Stejně tak cvakaj hydroštely.
Hlavně tam zbytečně nelejt 10w40 srágory, pokud ten motor je v TOPu.
Doporučuju výplach Metabond CL. Ale jestli se budou dělat rozvody, tak se stejně musí sundat olejová vana, takže sundat vanu a vymejt benzínem dočista.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.