Nejste přihlášen/a.
Diagnostika na dálku je hádání ze skleněné koule.
Musíš zkontrolovat hodnoty ze dvou potenciometrů na plynovém pedálu - pokud chceš zjistit, jestli je nebo není závada na plynovém pedálu.
Pak asi zkontrolovat vodiče od pedálu k řídící jednotce.
Nebo nejlépe vypozorovat kdy se závada projevuje a pak s popisem závady zajet do servisu.
S definicí občasné závady musí servis s autem jezdit tak dlouho, až se závada projeví.
U VW a Škodovek toto zapřičiňuje blokace brzdovým pedálem. EPC pak nefunguje, když se brzdí pedálem brzdy.
Zkontroloval bych i na Kia spínač brzdového pedálu a případně ho preventivně měnil.
Bacha na neoriginální díly. Většinou nekvalita výroby pak takto blbne.
U VAG jsou ve spínači brzdy dva kontakty. Jeden pro brzdová světla a druhý pro ŘJ motoru. Ta se stará o vypínání tempomatu nebo blokaci EPC.
Kdyby se zbláznila klapka a motor by běžel na plnej výkon, tak by auto mnohdy nešlo ubrzdit, tak je tam ještě pojistka ve formě deaktivace EPC přes brzdovej spínač.
Vadné potenciometry klapky nebo pedálu plynu v systému EPC se vždy objeví v chybách DTC kódů závad. Tohle se jako chyba neukazuje skoro vůbec v nahodilém stavu, protože blokace je normální funkcí. Takže to, že to zlobí se blbě ŘJ vyhodnocuje, zda to dělá řidič nebo vadný díl.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.