Nejste přihlášen/a.
Dobrý den/ahoj,
potřeboval bych vyrazit autem cca 800 km. Nemám ale rezervu ani žádné jiné dojezdové kolo. Vypravili byste se bez toho na dlouhou cestu?
Teď narychlo rezervní kolo nekoupím.
Dá se za řešení považovat sada na opravu pneumatiky (takové ty knoty)?
Díky.
Pokud na to tzv. n*s*reš a pneu na autě nejsou sjeté, staré nebo podhuštěné, tak už jen tím minimalizuješ riziko defektu. Stejně tak, pokud nevyrazíš mimo silnice na polní cesty nebo brody.
Pak rezervu s 90% vůbec nevyndáš.
Knoty jsou výborné, ale opět platí, že nesmíš bejt nešikovné manuálně nezručné jelito.
Jestli nic z toho nesplňuješ, tak si raději sháněj rezervu a případně zaplať u pojišťovny assistenci.
Na dálnici prdne guma jen na přeloženým kamionu nebo sjetej protektor nebo jinej sh*t.
Na okresce v pomalý rychlosti spíš ten hřebík či skoba a to spraví.
A jestli si tu gumu rozhadruje, protože necítí včas defekt, tak potom je otázkou, zda má mít vůbec řidičák
pecenkav... Asi jezdím dobře a nevyberu kdejakou díru, že bych za svůj život na dalnicích měnil pneumatiky. A nebo jsem zodpovědnej a nejezdím až na dráty a nemám nouzi koupit si Continentály.
Kohokoliv starších bych se zeptal, tak většina píchla na nějakým verglu před revolucí snad ještě na nějaký Škodě 100-120.
I proto výrobci nedávají rezervy a mají jen opravné sady. Dnes jsou prostě pneumatiky a stav dálnic někde jinde.
Za bezmála 30 let ve svém jen 3x defekt (Jednou vypadalo jaky by někdo propíchl pneu u patky šídlem, 2x hřebíček a kousek plechu , parkovávali jsme u stavby vedle šroťáku.
Taky se přidám ke statistice, za 24 let jsem pár defektů měl, ale nikdy ne takový, abych musel měnit kolo na cestě. Vždycky zůstal předmět doličný pevně zapíchlý na svém místě a únik vzduchu ho prozradil až dodatečně, další den nebo až časem kvůli nutnosti občasného dofukování a vždycky stačil knot aplikovaný dodatečně v klidu před domem. Jen jednou auto začalo na dálnici zničehonic víc a víc drncat a po zastavení jsem čučel na jakýsi elipsoid místo jednoho zadního kola, boule přes půl obvodu, asi rupnul nějaký zásadní drát v běhounu. Naštěstí zbývalo asi 20km domů, takže okamžité ufouknutí kola na minimální tlak umožnilo dojetí místo roztržení.
Ale na druhou stranu ankety nemůžu vynechat řidičky v rodině, u kterých je proražení boku pneu nebo rozžvýkání prázdné gumy téměř tradicí a rezerva nutností ... I když, pokud už jedu vyměnit kolo, stačilo by rezervu přivézt z domova
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.