Dobrý den, plánuju si koupit své první auto, jedno jsem si vyhlédnul a prodejce píše v inzerátu, že auto hází chudou směs a že je to pravděpodobně propadlou LPG. Má s tímto někdo zkušenosti a je to pravda? Nejsem automechanik, takže já o tomhle vím kulové. Děkuju za odpověď!
Pokud je to za levno, kastle podvozek atd.ok a máš mechanika který umi diagnostikovat a za rozumny prachy opravit příčinu chudé smesi tak proč ne. Ovšem takový mechanik je možná jeden z tisíce. Takže počítej že koupíš šrot do kteryho nasypes desítky tisíc a pořád to nepojede. Nakonec to vzdas nebo sezenes jiný motor komplet..
Když o tom víte kulové tak proč o tom vůbec uvažujete? Jestli nevíte co s penězi tak mi je můžete poslat.
Prodejce vám řekne cokoliv, aby se toho zbavil a do smlouvy napíše, že jste koupil vrak, kde je nutné vše vyměnit.
Tou propadlou LPG myslí razítko? Jo tak tim to určitě bude
sam
Jen se ptám, abych tam nejel zbytečně. Samozřejmě tam jedu s mechanikem a LPG je zanedbaný na tom autě
mathew
Jestli je to zanedbaný tak bych tam ani nejezdil. Ano nákupem auta, které má očividnou závadu se dá ušetřit, ale pouze pokud je jasné co se bude měnit a za kolik. Třeba klouzající spojka je celkem jasná a dá se s tím počítat, ale tohle zrovna může být jak závada za pár peněz tak na výměnu motoru jak píše kolega.
poohlédněte se jinde...neočekával bych pohádku s dobrým koncem.a první auto bych si nekoupil se zjevnými závadami..akorát se pravděpodobně stane že budete za nějakou dobu říkat-já jsem ale takový blbec...
píšete propadlou LPG-myslíte STK...? - Takže pokud je tam prošvihnutá ta STK tak s vozidlem můžete jezdit jen několik týdnů od toho datumu propadnutí...ale to si můžete dohledat na netu sám...
to není z mojí hlavy-Pokud máte propadlou technickou kontrolu (STK) pro vozidlo s LPG pohonem, je to vážná závada typu "B" a vozidlo smí být provozováno pouze po dobu 30 dnů od data poslední technické prohlídky. Po uplynutí této lhůty je vozidlo nezpůsobilé k provozu a nesmí být na silnici používáno. Kromě toho hrozí pokuta za jízdu s propadlou STK a případné potíže s pojišťovnou v případě nehody. -asi tak... já psal o LPG
Pletete LPG a STK. S propadlou TK vás odchytí první policejní hlídka, platnost revize LPG se zatím neověřuje. Prošlá revize nádoby - totéž co revize LPG , každopádně se nedoporučuje jezdit
Vyřešit chudou směs u lpg aspoň do té míry, aby to přestala být chyba, je otázka pár kliknutí, takže kdyby to šlo tak snadno, určitě by to prodávající nastavil/nechal nastavit, kabel pro komunikaci s lpg jednotkou stojí pětikilo. Když prodává levně, asi ví proč, oprava se mu nevyplatí. Propadlá nádrž na funkci nemá vliv, datum je zásadní jen pro připuštění k technické. Zlobit můžou třeba "membrány" v reduktoru nebo vstriky, podle typu otázka pětikila až dvojky / dvojky až desitky za materiál. Plus práce a nastavení, pokud s tím sám nemáš zkušenosti a vybavení.
Na výměnu vstřikovačů, repasi reduktoru a seřízení razítko netřeba Ale mělo by být každý rok, což naštěstí, aspoň tam kam jezdím, neřeší. Jen správně zapsanou a orazitkovanou nádrž.
Pokud je propadlé LPG, neznamená žedíky tomu ukazuje PP vadu vstřikování a může být oprava za pár korun ale tak pár tisíc + výměna nádrže dle velikost třeba víc jak deset tisích.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.