Nejste přihlášen/a.
Ahoj. Potřeboval bych převézt malotraktor od prodejce ke mně domů. Mám bržděný přívěs. Mám v plánu jet opravdu opatrně, ale podstatnou část cesty budu muset jet po dálnici.
Vydrží to přívěs? O rám přívesu bych se nebál. Bojím se nejvíc o nápravu, aby to ty pryže co drží kola v tom jeklu vydržely.
Jak moc riskuju papíry když si to lajznu?
Auto má v techničáku:
* Nejvyšší technický přípustná hmostnost (stejná jako povolená, F.1, F.2): 2035 kg
* Provozní hmostnost (G): 1522 kg
* Hmotnost soupravy (F.3): 3435 kg
* Povolená hmotnost bržděného přívěsu (O.1): 1400 kg
Přívěs má v techničáku nejvyšší technicky přípustnou hmotnost 1300 kg a prázdný váží 290 kg. Má jednu nápravu vyrobenou na zátěž 1500 kg (na štítku KNOTT). Rám přívěsu je opravdu bytelný (7 příčních C-jeklů), ale podlaha je překližka.
Požadovaná váha nákladu (malotraktor) je 1445 kg. Tedy Váha přívěsu s nákladem by byla 1735 kg. To je o
* 235 kg více než je povolená zátěž nápravy
* 335 kg více než je povolená hmotnost bržděného přívěsu podle techničáku auta
* 435 kg více než nejvyšší technicky přípustná hmostnost přívěsu podle techničáku přívěsu
* 178 kg méně než je povolená hmotnost soupravy podle techničáku auta (počítám provozní hmotnost)
Pretizeni tyto brzdene KNOTT napravy vydrzi bez problemu, pryze jsou OK, pokud se pretezuje dlouhodobe, tak se zlomi ta "raminka", co drzi kolo.
Papiry podle me neriskujete, nanejvys pokutu a zakaz jizdy. Vse pouze v pripade, ze Vas zvazi, ale obecne jdou spise po kamionech a dodavkach, auta s privesy je moc nezajimaji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.