Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, je možné že je něco s palivovým čerpadlem pokud špatně auto chyta? Startuji tak hned zdechne -začne běžet asi až na potřetí ale ten chod je hodně nepravidelný jako by se dusilo ani nejde moc po plynu jak se trochu zahřeje je to mnohem lepší) pak chyta pěkně) i při jizdě v podstatě dobré. Kde mám začít? Focus 1,6 benzín. Děkuji za pomoc
Nevím jak to má tento motor, ale nejdříve vyměnit pal.ftr, tedy pokud není v pal.čerpdla v nádrži. Pak pokud to jde změřit tlak-nechat nebo sám ( zase nevím jak to na vašem motoru je!) paliva na vstřikovací liště-pokud je méně než 3 bary je to špatněje třeba min 3 bary . Mně dávalo 2,6 a chytal špatně jak teplé tak studené, jak na klsický N95, tak i na tneto bez biosložek, na 98 ai na 100 u orlenu.vše stejné pak jsem vyměnil čerpadlo, nové dává min3,6baru a chytá opět velmi dobře
Děkuji ale to bude asi problem palivovy filtr je hodně schovaný dole u nadrže to tak na zvedaku a navíc je to prej pod tlakem že hodně stříka benzín. říkam si ale proč by to dělalo jen za studena? Je to klasicka atmosfera 1,6 fokus 2003
Byť se to tvrdí a napsal jsem jako radu, tak sám tomu nevěřím,několik starých z benzínu jsem s rozřezal a byly uvnitř čisté takže asi tak, ale výměnou se nic nezkazí. Jinak při demontáž pouze vyteklo trochu benzínu co byl v trubce a stříkání? jedině pak za chodu motoru.Spíše bych se opravdu zaměřil na tlak paliva -zda je v dokonalé kondici pal. čerpadlo. Na mechanických (zde asi nebude) jako měli třeba škůdky pak zlobila věkem popraskaná membrána-to ale nebylo jen při startu.
Filtr moc neřeš, akorát rozlámeš plastový koncovky
Čerpadlo to dělá často, často i jen konektor čerpadla (vypálenej = přechoďák a čerpadlo se točí pomalu = nedá tlak, konektor je přístupný pod sedačkou; čerpadlo spodem = sundat nádrž nebo vrchem = kuchnout montážní otvor
Pro ověření nejlíp změřit tlak paliva na liště jestli dává kolem 3 bar, někdy je na liště autoventilek, když ne tak vsadit T a tlakoměr (sada na měření tlaku)
Dál to může být volnoběžný ventil - zepředu u klapky, konektor a dva šrouby - sundej vyčisti/ rozhýbej. Pokud bez plynu nechytá/ zdechá a při sešlápnutí plynu hned chytne tak to bude tim.
Až pak bych řešil další možnosti..
Je to tak na čerpadlo se neda dostat je to pod plechem takže jak popisujete ale to doho nejdu na to si netroufam. Jen na ten konektot a co tam zjistím...? Kam jste myslel to tečko dát jako? Žádný autoventilek na liště není a pak bych to změřil jak?Děkuji všem za reakce
Jo, VAG tu díru má už z výroby, u střepu jí musíš dodělat (nebo to udělat správným postupem = spodem a sundat nádrž)
Nevim, ve střepu mám najeto nějakých 300 kkm a nic jsem kuchat zatim nemusel, zato když vidim škodovkářský fóra tak tam do čerpadla lezou furt Tyhle názory jak je VW supr a fšecko na F šrot jsou pěkná pííííp...
Konektor - vypálený nebo vyhnilý piny =vyčistit, přihnout. Konektor je přístupný bez kuchání.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.