Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatné starty- nepravidelný chod

Od: neky odpovědí: 11 změna:

Dobrý den, je možné že je něco s palivovým čerpadlem pokud špatně auto chyta? Startuji tak hned zdechne -začne běžet asi až na potřetí ale ten chod je hodně nepravidelný jako by se dusilo ani nejde moc po plynu jak se trochu zahřeje je to mnohem lepší) pak chyta pěkně) i při jizdě v podstatě dobré. Kde mám začít? Focus 1,6 benzín. Děkuji za pomoc

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Nevím jak to má tento motor, ale nejdříve vyměnit pal.ftr, tedy pokud není v pal.čerpdla v nádrži. Pak pokud to jde změřit tlak-nechat nebo sám ( zase nevím jak to na vašem motoru je!) paliva na vstřikovací liště-pokud je méně než 3 bary je to špatněje třeba min 3 bary . Mně dávalo 2,6 a chytal špatně jak teplé tak studené, jak na klsický N95, tak i na tneto bez biosložek, na 98 ai na 100 u orlenu.vše stejné pak jsem vyměnil čerpadlo, nové dává min3,6baru a chytá opět velmi dobře

neky
hodnocení

Děkuji ale to bude asi problem palivovy filtr je hodně schovaný dole u nadrže to tak na zvedaku a navíc je to prej pod tlakem že hodně stříka benzín. říkam si ale proč by to dělalo jen za studena? Je to klasicka atmosfera 1,6 fokus 2003

Byť se to tvrdí a napsal jsem jako radu, tak sám tomu nevěřím,několik starých z benzínu jsem s rozřezal a byly uvnitř čisté takže asi tak, ale výměnou se nic nezkazí. Jinak při demontáž pouze vyteklo trochu benzínu co byl v trubce a stříkání? jedině pak za chodu motoru.Spíše bych se opravdu zaměřil na tlak paliva -zda je v dokonalé kondici pal. čerpadlo. Na mechanických (zde asi nebude) jako měli třeba škůdky pak zlobila věkem popraskaná membrána-to ale nebylo jen při startu.

Ještě doplnění na mém viz obr. je místo na změření tlaku na pal.liště. stačí jen sundat čepičku-stejná jen na kolových ventilcích a pod tím je samotný ventilek a stačí mi na to jen pneuměřič-tam ale opatrnost protože dokáže stříkat i okolo... Jde o motor 2,0-16V RFN v C5

Špatné starty- nepravidelný chod
Ještě další možnosti problémů s tlakem paliva, aspoň co mám zkušenost. U feldy 1,6 mi propoustela membrána v regulátoru tlaku na liště a benzín tamtudy pomalu tekl do sání. Dál se mi stalo u feldy i oktávky, že praskla plastová hadice(husí krk) uvnitř nádrže mezi čerpadlem a přírubou, takže benzín strikal uvnitř a chyběl tlak.

 

asd1
hodnocení

0x

Filtr moc neřeš, akorát rozlámeš plastový koncovky *smich*

Čerpadlo to dělá často, často i jen konektor čerpadla (vypálenej = přechoďák a čerpadlo se točí pomalu = nedá tlak, konektor je přístupný pod sedačkou; čerpadlo spodem = sundat nádrž nebo vrchem = kuchnout montážní otvor *smich*

Pro ověření nejlíp změřit tlak paliva na liště jestli dává kolem 3 bar, někdy je na liště autoventilek, když ne tak vsadit T a tlakoměr (sada na měření tlaku)

Dál to může být volnoběžný ventil - zepředu u klapky, konektor a dva šrouby - sundej vyčisti/ rozhýbej. Pokud bez plynu nechytá/ zdechá a při sešlápnutí plynu hned chytne tak to bude tim.

Až pak bych řešil další možnosti..

neky
hodnocení

Je to tak na čerpadlo se neda dostat je to pod plechem takže jak popisujete ale to doho nejdu na to si netroufam. Jen na ten konektot a co tam zjistím...? Kam jste myslel to tečko dát jako? Žádný autoventilek na liště není a pak bych to změřil jak?Děkuji všem za reakce

bear

Jo, Ford nechceš. To je střep. Kuchat podlahu flexou :-D. Zlatej VAG :) :-D

focusfanatics.com/...

Špatné starty- nepravidelný chod #2
Špatné starty- nepravidelný chod #3
asd1

Jo, VAG tu díru má už z výroby, u střepu jí musíš dodělat (nebo to udělat správným postupem = spodem a sundat nádrž)

Nevim, ve střepu mám najeto nějakých 300 kkm a nic jsem kuchat zatim nemusel, zato když vidim škodovkářský fóra tak tam do čerpadla lezou furt *smich* Tyhle názory jak je VW supr a fšecko na F šrot jsou pěkná pííííp...

Konektor - vypálený nebo vyhnilý piny =vyčistit, přihnout. Konektor je přístupný bez kuchání.

bear

*haha*

Alespoň je si s čím furt hrát *koupani*

Neznám Fordi čerpadla, liší se nějak od koncernu? To jen ze zvedavosti, ne že by se mě to týkalo. Každopádně u škodovky s eventualitou nutné výměny čerpadla někde na cestě počítám (,i když mám preventivně nové, navíc kdyby odešlo současné s lpg:)), ale mít forda, neměl bych klid,kdybych tam tu díru nevyrezal preventivně hned po koupi, nerad bych to někde na cestě žvejkal čínskou akuflexou :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]