Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám auto Ford Escort 1,4 r.v. 1996 a nefunguje mi páčka na ostřikování předního skla. Je jakoby zatuhnutá a prostě to nefunguje. Lze jí nějak "rozhýbat" aniž bych rozdělával palubní desku? Díky moc, David
Rozhýbat se jí už nejspíš nepovede, je prostě už vychozená. Budete muset vyměnit celé ovládací páčky (viz foto). Výměna není nikterak složitá, musíte sundat ten mezi volantem a přístrojovkou (zespodu jsou šroubky) a pak odšroubovat páčky.
Díky Mile, no něco by se tady našlo, Když někdo přijde s motorem v háji tak je levnější pak koupit jiný než ho komplet generálkovat. Protože je lepší koupit bouračku a motor poslechnout tak po rozřezání "něco" zůstane. Někdy si to lidi vezmou ,ale dost často se jim auto nechce likvidovat a tak to je na mně.
pokud je jen zatuhnuta, zkuste ji celou prostříkat, čistícím sprejem na kontakty. Pokud se vám podaří dostat dostatek tekutiny, do prostoru, kam se pačka zasunuje, tak se to časem rozběhne.Tedy pohyb snad pujde. Další otazkou jsou kontakty, ale ty musíte vyčistit "od kontaktů". No snad vám to trochu pomůže, za vyzkoušení nic nedáte ...
Nemíním zpochybňovat Vaše rady, ale kolik těchto přepínačů na Escorty jste již takto zprovoznil?
žádný, ale mnoho jiných podobně zaseklých komponentů. Jak jsme napsal. Možná se to rozchodí, možná ne. Ten pokus vyjde na 20 korun, pokud již ten čistič máte tak je to rada zadarmo. Pokud se nerozchodí, ničemu to neublíží. Ale rozchodili jsme tak vetšinu zatuhlých komponentů třeba na Ladě ( žiguli ), peogeotu, hyundayi, a jiných autech. Něvěřil bych, že dobřemíněná rada může někoho takto pohoršit .
Nevím jak jste dospěl k názoru, že bych se cítil pohoršen dobře míněnou radou. Jen podle svých vědomostí a zkušeností právě s tímto typem přepínače vím, že jediným spolehlivým způsobem jak odstranit tuto nebo podobnou závadu je v naprosté většině případů výměna za jiný, nejlépe nový díl.
ano, ano v tom máte pravdu, je to nejjednodušší a nejlepší řešení, ale taky nejdražší. Pokud by náhodou pomohla moje rada nebo jakákoli jiná, přece by se nic nepokazilo. Ale je mi jasné, že v 98% to bude jak říkáte vy, výměna. Ale máte fakt pravdu, šance na rozhýbání ej malá, cis přece existuje. Ne každý má hned pár set navíc, aby hned koupil nový, tak jsem mu dal naději. Sám také díly měním většinou za nové, pokud vykazují chybovost. Zeseknutí se někdy vyřešit dá, mnohdy ovšem ne im sorry
Fidonete je jasné , že se to může zkusit, u těhle páček se nepřitlačuje páčka k sobě .ale zamáčkává se ten "čudl" co je na konci páčky (na foto vpravo). Bohužel pod něj se normálně není jak dostat ani nastříkat kontaktol. Tam je jediná možnost , zkusit ten konec silou vytáhnout pročistit a doufat, že to pomůže a bude tam ještě znovu držet. Prostě kluci od Fordu to udělali nerozebiratelné.
musím se připojit k tvrzení:"Prostě kluci od Fordu to udělali nerozebiratelné..."-jen další praktická ukázka skvělých tech.řešení inženýrů od Fordu...Kdysi jsem měnil altík u Mondea(benz.)zezadu vlevo od svodů,a ten kilometrový šroub,co jej zespoda drží,se vytahuje směrem do nosníku-ale na jeho délku tam prostě nenechali místo-takže pustit nápravnici,s komplet motorem...,což ani u japonců,francouzů neexistuje(i když leckdy je to "porod",ale je to možný-narozdíl od Forda)prostě od té doby Ford ani v katalogu...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.