Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zetor naftová soustava

Od: sword® odpovědí: 11 změna:
avatar sword

Přátelé potřebujeme poradit nedaří se nám nastartovat zetora. Problém máme v tom, že nízkotlakém okruhu máme naftu až v horní části vstřikovacího čerpadla, ale do vysokotlakém okruhu nám nafta nejde. Můžete někdo poradit, kde může být problém?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Pozrite či chodí voľne hrebeň ovladájuci elementy čerpadla a či je dosť oleja v regulátoru čerpadla.

hodnocení

Elementy čerpadla všechno chodi i olej v regulátoru je. Nevim, ale připadá mě jako při pumpování pumpičkou, že se nafta vrací od čerpadla zase do nádrže, ale proč nejde do vysokotlakého oddílu. Např jak je odvzdušnění u vysokotlakého potrubí tak tam nafta nejde.

vernon
Na jaře soused řešil totéž u Crystala. Všechno "chodilo" a až po vymontování zádky regulační hřebenové tyče na boku čerpadla zjistil, že je prasklá jeho vratná pružina a neposouvá se. Je to tam udělaný, že ta pružina ho strká "do výkonu" a zůstával bez ní to na volnoběh...

Pri punpovaní pumpičkou sa po dosiahnutí určitého tlaku bude vracať späť do nádrže cez prepadový ventil,ktorý je na výstupe z čerpadla do nádrže. Vyzerá,že je to holender len,no vo vnútri má ventil. vysoký tlak sa vytvorí až za piestikom elementa. Za piestikom je ešte ventilcez ktorý sa to tlakuje ku vstrekovaču. Je pod šrubením na čerpadle,tam kde sa pripája trubka ku vstrekovačom.

hodnocení

Vernon, přesně to byl ten problém Zetor šlape.

Všem moc děkuji za rady :)

vernon

 

riva
hodnocení

2x

Co takhle povolit u vstřikovače trubku ke vstřikovači, ať se vzduch dostane ven?

 

bear
hodnocení

1x

Hledejte inspiraci. Podle mě jsou ta čerpadla Jikov totožná i pro Zetor, Liaz, Karosu, atd...

Připomínám na start se dává plnej plyn a mačká knoflík sytiče na šroubení čerpadla.


 

hodnocení

0x
avatar jenyk

Přibližně o jakýho se jedná? Bude malinký rozdíl mezi starou třicítkou a novou Forterrou.

hodnocení

Omlouvám se ,že jsem to nenapsal zetor major 2511

 

hodnocení

0x
Zkusím se sem vetřít s podobným problémem. Starý sekací traktor Jacobsen s naftovým tříválcovým litrem Kubota. Po různě dlouhé době chodu na plné otáčky začnou otáčky padat, někdy za pár minut, někdy 3 hodiny. Sotva se oak klepe na volnoběh bez ohledu na páčku ovládání regulatoru. Po nějaké časové prodlevě jede zase chvíli v pohodě, než se problém opakuje. Vyměnil jsem velký filtr (obal jako olejový), malý průhledný predfiltr a elektrické podávací čerpadlo - bylo tam takové slabé "tikajici", dal jsem univerzální odstředivé Maxgear. Na co se ještě zaměřit? Může být nějaký sítko na vstupu vstřikovacího čerpadla? Nebo v nádrži? Asi ji zkusím vyndat a vymýt. Na napájení podávacího čerpadla to nevypadá, elektrika je v zoufalém stavu, ale při hýbání s kabely a konektory čerpadlo vrčí bez známky výpadku. Nebo to může dělat samotný vstřikovací čerpadlo, což se mi nezdá? Díky

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]