Dobrý den já bych se chtěl zeptat čím nebo jakým dvosloskovim lepidlem zaslepit prasklinu na chladiči zkoušeli sme to pájkou ale to nedrží a je tam špatný přístup děkuji za odpověď.
Pájet se daly pouze mosazné chladiče u starých aut, ano pamatuji, že táta takto kdysi opravoval chladič na rodinné Š1000MB. Ale současné chladiče jsou z hliníku a plastu. Z mého pohledu jsou neopravitelné, musí se měnit kus za kus . Ale podobnou snahu o opravu projevil i můj exšéf , který mě kdysi hnal s Partnerem do autorizáku, ať mi přilepí upadlé hrdélko nahoře na chladiči pro hadičku do expanzky. No koukali na mě jako na vola, čemuž se nedivím.
roman46
Už je objednaný jiný, teď to zase dát splátky
bear
Někdy je rychlejší a pohodlnější sundat nárazník a čelo se světli. Zvláště, pokud je na něm kondenzátor a nechceš vypouštět klimu do plničky a zpět plnit.
Taky jsem jednou nějakej takovej prášek přisypal, ale podle mě to je vhodný jen na utěsnění netěsností typu že si nesedne stará hadice na okvetly hliníkový hrdlo, případně obecně na nouzové dojetí. Ale utěsňovat prasklinu, která bude změnama teploty a tlaku pracovat a navíc pokračovat je dopředu marný. Před rokem jsem nouzově dojel s plastovým domkem termostatu slepeným vteřinakem, ale jen proto, že praskl při uvíznutí s přívěsem v písku u moře a 2x 25km do tamních nejbližších autodílů bych musel dojet v pařáku na kole Samozřejmě jsem s tím nejel domů, ale jen do těch autodílů a to s provizorně otevřeným termostatem, zapnutými větráky chladiče a otevřenou expanzkou. Vydrželo to tak tak, po dvou hodinách už vterinak v horký vodě povoloval.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.