Nejste přihlášen/a.
Stále nevíme o kterou úpoloosu a který kloub. Jen tak mimo dokonce jsem na několika autech PSA (např P405, 106, C-Xantia) na manžety poloos na vnější kloub (u kola) použil s úspěchem i opravný díl č.2 pro opravu raketoplánu, tj zdrhovací pásku šířku? žel nwn ale určitě ne 7mm ale užší protože ten spoj by na 10mm pásku drhnul o abs? kroužek? Vše drželo i když jsem to pod dosedacími plochami manžety neodmastil!
Nevím jak je řešena manžeta a mazivo poloos u Citroenu, ale u Felicie pokud se utáhla na manžetě ta menší spona co je už na poloose moc(neprotáčela se na poloose alespoň trochu) tak mi ta velká při zatočení volantem na doraz taky sjela i s manžetou z homokinetického kloubu. Stačilo tu malou sponu nedotahovat "na krev" a neměla by být mastnota na homokinetickém kloubu pod manžetou, kde je ten věčně padající stahovací pásek(logicky).
U Felicie byly dva typy manžet na venkovní homoklouby. Origo kloub pak měl ke konci výroby zápich a gumu s pérem ve vnitřním obvodu v místě, kde zvenku byla spona. Navzájem to bylo nekompatibilní.
Druhovýrobní manžety na origo poface kloubu občas měli tento problém.
Vyměnit druhovýrobní manžetu i s kloubem bylo řešení. A nebo koupit TF Press či Rubena origo manžetu pro origo kloubky.
Ale obecně. Je to rukama. Mastnota pod manžetou v místě spony vadí. Vazelína je totiž nestlačitelná, ať se spona stáhne sebevíc, tak prvně se vymačkává pryč a né přebytek vazelíny, který tam nemá být. Pak přebytek uteče, pryž se vrátí a je to celé volné.
Prostě špatný postup repase poloos.
Vadí to.
bear-některý ty druhovýrobní homokinetický klouby měly opravdu nízkou drážku(čína), v porovnání s předchozím kloubem i o polovinu, s jednou takovou jsem se potrápil, než jsem sundal původní z auta a porovnal je. Člověk se pořád učí
Tak samozřejmě je mastnota a mastnota, já neberu jako mastný kdž je tam přimo vazelíla, ale mastný že se to nevezme se třeba sprejem na odmaštění brzd ale jen otře hadrem. ale na PSA co jsem se setkal, tak s tím spadáváním nebyl problém. Feldy a další škůdky neznám, měl jsem jen rok stopátou kde jsem jen měnil motor a šrouby s kusem plechu opravil uložení stabilizátoru. takže tyto jdou mimo mne . Ale peu a ctr jsem už pár měl a opravoval. Nej pakárna byla když se mi na P405 z homokineťáku vysypalo jehličkové ložisko naštěstí to bylo v nádobě s TB a ne někde na ponku, takže vše zůstalo s benálem v nádobě.
JJ manžety spidan , s tím jsem se taky už setkal, že jsou nej.
Já právě po těch zkušenostech otřu vnitřek rantlu manžety a konec obvodu kloubu hadrem namočeným v Acetonu. Aby to bylo dosucha.
V homokloubech jsou kuličky k vůli větším úhlům zlomení.
Jehličky jsou v tripoidním v prstencích.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.