Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Olej pod autem

Od: sapik odpovědí: 11 změna:

Dobry den mam problem..poslednich par dni mam pod autem vzdycky dyz dojedu od nekud par kapek oleje...je to zhruba pod olejovy filtrem a kdyz se pod filtr chytal tak tam byl olej...neni treba saptny tesneni filtru?a dalsi problem nejak rychle mi mizi voda v chladicu a nemam pod autem zedne kapky vody.kamarad mi rikal ze jesi neni spatne tesneni pod hlavou,ze by ta voda sla do motoru do oleje.divali sme se na vicko od oleje a naspodu byla jakasik byla az zluta emulze,pry tak se to pozna...prosim o nejake zkusenosti a rady děkuji

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*
hodnocení

0x

S tou emulzí na dolevacím víčku má kamarád pravdu, takto se projevuje pokud je těsnění pod hlavou motoru špatné a voda jde do oleje. Ten uník oleje pod motorem , může být jen nedotžený olejový filtr, ale to zkontroluje mechanik který bude dělat to těsnění pod "makovicí".

sapik
hodnocení

kolik takove tesneni stoji?

erikch*

o jaké auto se jedná,resp.motor a rok-pak se nechá vyhledat,jinak všeobecně sto,dvěstě...kaček...

cyril*

Na kolik by asi přišlo těsnění pod hlavu na tatrovácký motor z Pragy V3S?

Copak, teče Ti na vejtřasce voda do oleje? :) Už je to dlouho, co jsem tohle kultovní vozidlo sedlal, ale mám pocit, že má každá hlava válce svý těsnění - tedy není jedno, ale šest.

doplněno 08.09.10 21:36:

Ovšem pokud jsi to nemyslel jako ,,úžasný´´ vtípek, za 325,- máš celou sadu těsnění na motor.

auto-star.cz/...

Az na par poslednich let vyroby v devadesatych letech s Aviackyma motorama, byly vejtry chlazene vzduchem. Taky se kvuli tomu mimochodem pomerne snadno zadiral sesty valec. Mezi lidma jsou rozsirene hlavne tyto starsi vozy.

Takze v3s pravdepodobne voda do oleje nepotece :)

Ano, Axusi, vétřieska není chlazena vodou a nemá těsnění pod hlavou válce.Aspoň ty, se kterými jsem po dobu své vojny jezdil. Cyril si z nás utahuje, tak jsem na to volně navázal, proto taky ten smajl

cyril*

Bohužel, dotaz nebyl na sadu, ale na jednu konkrétní věc, kterou navíc v této sadě ani nemají.

sapik
hodnocení

felicie rok 1998 1.3i LPG + benzin

ar*

To těsnění je za pár korun od 150- 550 podle výrobce. Dražší bude práce, ale záleží kam to dáte opravit.

erikch*

např.u Elitu od 125,-kaček,až po 482,- nebo auto-pilot.cz těsnění V.Reinz za 254,-kaček...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]