Máte někdo zkušenost s pertlovačkami z odkazu Pertlovací sada n/... Potřebuji jen vyměnit nekvalitní původní matici na autě, jinak by musela trubka složitě ven z auta a do toho se mi nechce. Díky
Skúsennosť nemám,no z rozprávania automechanikov tieto súpravy nie su vhodné na železné trubky, dochádza ku praskaniu miesta rozlisovavánia. Muselo by sa to robiť za tepla.
olin
Dík peter, jsou to poniklované železné trubičky 5 mm - Felicia
Konkrétně s touto sadou ne. Na jednom vozidle jsem měnil původní železné trubky za měděné. Ty původní trubky byly v takovém stavu že rozhodně nemělo smysl měnit kousek trubky, protože byly načlé i v místech na kterých to nebylo na první pohled vidět.
Tohle spíš ne... záleží jestli potřebuješ " trychtyr" nebo " cocku" Mám od ks tools flarefix 4,75mm za 1500,- umí čočku, pro trychtyr stačí vyrobit si k ni kužel z pevnostniho sroubu (originál s tím je za 3k, se posr..i.. Měnit spíš celý trubky.. med není schválena, lze použít cu-ni ta homologaci má. Nebo ocel. Potřebuješ i ohybacku.
Jestli má auto sloužit aspoň ještě 2 roky, vyměnit celé potrubí. Je to zákeřný. I když se zdá zvenku potrubí v pohodě, najde se pak většinou zkouškou ohýbáním v ruce nějaký místo, který trubku oslabuje. Třeba na ocelovým táhlu zadní viceprvkovy nápravy byla koroze pod povrchem ještě původního černýho laku. Takže přelisování silentbloku bylo na nic a koupil jsem celá nová dvě ramena-táhla. Navenek se to tvářilo jako nezkorodovaný Zažít pocit že ti v rychlosti povolí brzdový pedál kvůli prasklé trubce je na hovno.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.