Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Názor na dvě auta

Od: will odpovědí: 11 změna:

Zdravím, chci pořizovat auto. Nová auta 2019+ s klasickým spalovákem mi přijdou utlumená, gumová, bez reakce na plyn. Mild hybrid jsem nezkoušel. Mám dva adepty Oktávku III 2.0 TDI 110kw 2016 předface s DSG se slušnou výbavou a nájezdem 70k km za 330k. Přijde mi to jako fajn poměr cena/výkon. Druhý adept je Arteon 2.0 TDI za 360k. Je tam přiznaný, že je o 100k stočený, mám trochu strach z nájezdu ale zase je to nejlevnější Arteon na inzerci. Přijde mi divné, že do toho nasypal 90k a chce to prodávat, stejně tak když jsem chtěl VIN tak mi neodepsal. auto.bazos.cz/...

Do jakého nájezdu nový vůz vybírat? Poslední auto jsem kupoval podle stavu, který byl fajn ale mělo najeto 200 tisíc km. 20 tisíc km bylo bez problému, pak přišly brzdy, tlumiče, spojka, EGR..a vše se začalo sypat pozvolna. OII 2.0 FSI

Zvažuji i nějaký dražší kousek cca za 600k se zajímavější motorizací v benzínu, ale mám strach v dnešní době kdy všichni jezdí jak prasata a bezohledně vám na parkovišti vrazí do dveří investovat větší sumu.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mathew
hodnocení

2x

Existují i jiné automobilky...

will
hodnocení

Ano. Líbí se mi Tesla Model 3 ale bohužel žiju v paneláku a nabíjení na veřejných stanicích mám strach aby mě to nevyšlo dráž jak spalovak.

 

k2
hodnocení

0x

Do jakeho najezdu vuz vybirat?

Znate to: prodám starsi auto. Cena pevna, kilometry dohodou?

Verite tomu, ze si nekdo koupi novou naftovou octavii se slusnou vybavou, aby s ni najel 8tis km/rok?

will
hodnocení

Auto je původem z ČR. Za první 4 roky na první STK mělo nájezd 53 tisíc. Pak 2022 to bylo 65k km a 2024 72k km.
A vypada to, že to někdo dal na vykup a koupil nový nebo novější.

Vypadá to, že stáčel před každou stk. Přece kdo není blbej a poctivej a myslí dopředu, nepojede na první stk se 150, pak 230 a 300, to už by těžko stočil. Ale s "preventivním" průběžným stáčením si vytvoří krásnou historii...
will
hodnocení

Jo, slyšel jsem i Vaculíka jak to říká, že to lidi dělají u aut na operak, protože jsou tam limity na km, tak než jedou na hory tak to stočí. Teoreticky by to ale stále mělo být dohledatelné v řídicí jednotce auta? A taky mi moc neni jasné jak by "obyčejný" člověk s VCDS to dokázal stočit. Tam by měly jít km upravovat jen nahoru.

 

ctenar
hodnocení

0x

Nechápu, jak každý a nebo většina musí mít nafták s turbem, vždyť to je nejhorší kombinace.

Pokud bych vybíral auto s turbem tak benzín.

Ale i s atmosférou se všude dojede.

fik
Atmosféra přidá málo centimetrů. ;)
k2

Co je spatne na naftaku s turbem? V soucasne dobe primovstrikovanych preplnovanych benzinu uz je to skoro jedno.

A atmo motor v dnesni dobe je takovy "jednorozec". Pomineme-li velkoobjemove ameriky, tak je nabidka v "tazatelove kategorii" a tim i vyber dost omezeny...

re4zon
Jako ridice nafty s turbem i atmosferickeho benzinu by me zajimalo, proc je to nejhorsi kombinace?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]