Dobrý den, Chtěl bych se zeptat, mám octavia 3 2.0 tsi 140kw dsg dq381. Nyní se mi stalo, že jsem měl zařazené písmeno D a držel jsem brzdu na vlakovém semaforu. Pak když vlak přejel tak jsem brzdu pustil a auto se nechtělo rozjet. Musel jsem preradit na pismeno P a pak na D a už to šlo.v čem by mohl být problém?
Zkusím si jen tipnout. U dsg je údajně nutné při stání na místě na brzdě ji mačkat silně, pak se spojky úplně rozpojí. Při slabém mačkání pedálu je spojka lehce v záběru (chování jako u hydroměniče). Pokud to byla taková situace, je možné, že po chvíli došlo k rozpojení/vyřazení, aby se spojka zbytečně nehoblovala. V tom případě by funkce byla správná a problém mezi pedaly a sedadlem
t22
Jo to chápu. Ale proč pak musím přesunout do polohy P a pak zase do polohy D?
Tak to neporadím, řídil jsem krátce snad jen 2 auta s dsg, ale asi to bude nějaká bezpečnostní funkce, buď kvůli ochraně spojky, nebo proti nechtěnému rozjezdu, případně nějaký mezistav, co elektronika vyhodnotila jako chybu a preventivně vyřadila.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.