Nejste přihlášen/a.
Možná špatná otázka ale nic za ni nedám. Renault Koleos 2.0 nafta . PDF hlásí že je zanešený a chce regeneraci. Každý říká jet po dálnici alespoň 100 km po dobu 30 min. a on se vypálé. Tak mne napadlo co nastarovat auto nechchat ho běžet se zvýšenýma otáčkama na volnoběh třeba půl hodiny. Vyčistí se filtr? A neno nalít do dafty nějaký přípravek. To nejde? Dík za rozumné odpovědi. winki
Každý říká italskou údržbu, tak to tak udělej a nevymýšlej jak to ojebat. (Nejen otáčky ale i zátěž, tu na místě nemáš, takže ztráta času a paliva, spíš to naopak zasviníš ještě víc). Ideál je dlouhý kopec na dálnici, legálně v Německu, nebo výjezd do vysokýho sedla v Alpách a ještě táhnout vozejk..
Pokud enpomůže běžná regenerace v autě, tak jde spustit diagnostikou, pokud ani to tak DPF ven a vyčistit odborníkem který to umí (to zdaleka nejsou všini kdo to nabízí), pokud ani to tak nový filtr. A pokud neodstraníš příčinu tak se to rychle zopakuje (horší vstřiky, baští olej, nevhodný olej atd. atd.)
To co každý říká, bude asi nejdostupnější řešení.
To co tebe napadá jsou berličky nebo kličky, kterýma nic nevyřešíš.
Regeneraci si spustí řídící jednotka motoru právě při té jízdě na dálnici a nebo, pokud máš vhodnou diagnostiku, tak ji při jízdě po dálnici můžeš spustit pomocí diagnostiky.
Po dálnici musíš jet rychlostí přes 100km/h a tak, aby motor pracoval při vyšších otáčkách. Takže nepojedeš na pětku ale na čtverku. Když to tak vydržíš těch 30minut, tak je regenerace dokončená a pak uvidíš, jestli budou naskakovat chyby a nebo ne.
Když regenerace nepomůže, tak pak už jedině vymontovat DPF a najít firmu, která ho chemicky vyčistí a nezničí.
Poslední možnost je nový DPF.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.