Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stav ramen podle foto -Focus MK1

Od: boban® odpovědí: 9 změna:
Zdar, Focus MK1. Zadní náprava, zvednutý za zadní nápravu, obě nápravy visí ve vzduchu.
Je vidět že mezery mezi rameny a díly kde jsou uložený jsou nerovnoměrný.
Zapáčil jsem šroubovákem a nějaká tabule tam je.
Pozná se od pohledu, podle naklonu, nerovnoměrných mezer,že je uložení ramen opotřebený?
Dokonce je ta zadní náprava, ramena, všechno asi původní,najeto 200 tkm
Dík

Stav ramen podle foto -Focus MK1
Stav ramen podle foto -Focus MK1 #2

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

2x

Pokud neplave v zatáčkách tak OK, resp. jestli repas tak kvůli korozi - otryskat a stříknout nápravnici, ramena a šrouby nový (ca 5k), otázka jak vypadá zbytek kastle, jestli to neni zralý do hutí *smich*

hodnocení

Shnilý to právě není a jezdí pěkně ne jak MK2 zaškrcený motor.
Jde mi o to, jak jsou ta ramena nakloněna, vytočená, je to vidět na mezerách mezi rameny a uložením, jak ukazuje šipka, jako bys rameno chytnul a kroutil pod směru hodinových ručiček
Stav ramen podle foto -Focus MK1 #3
asd1

Ještě jednou pokud auto neplave tak to je OK., neřeš a jezdi. Příp. ještě kola nejsou do A a vzorek se sjiždí rovnoměrně..

Jak do toho hrábneš tak to musíš udělat komplet celý.. Vyjímka jsou tlumiče ty jdou vyměnit samostatně.

hodnocení

Tak jo, dík
Něco tam klepe, při přejezdu nerovností.přední kosti jsou nový.
Možná kulový čep v předních ramenech...to je taky původní. Nájezd 200 tkm
asd1

To už má nárok.. Na origo ramenech je čep nýtovaný.. Nejjednodušší je dát rovnou celý ramena.

Stabilizátor je i vzadu, tam taky umí klepat..

Tyčky stab jsou často šmejd a klepou po pár tisících km.. Většina vydrží 20-30 kkm, a ty opravdu dobrý 200kkm+

hodnocení

Tak jo, vyměním preventivně přední obě ramena, přeci jen má najeto cca 220 tkm a jsou původní.
Auto shnilý není, tak se to vyplatí.
Asi ramena Lemförder
asd1

Klepat můžou i čepy řízení nebo i táhla, tam jsou taky kuláky.. Lemforder OK..

To bys mohl vyměnit půl auta.. Taky silent zavěšení motoru na převodovce (na volnoběh vibrace), kontrola pravýho silentu - je hydro, když sundáš kloubouk nesmí být propadlej - = olej vytekl a netlumí.., levej pod baterkou bývá OK.

Hodně hnije přední nápravnice, brzdový i palivový trubky, brzdový hlavně u kol a nad vejfukem.. Nalejvací potrubí k nádrži (je ocelový, gumový až u nádrže). Konektor pal. čerpadla - přechoďák.. T hadice odvětrání kliky, nesmí být děravá nebo moc měkká... atd. atd., ani Ford neni dokonalej ;)

Rozvody! Řemenice kliky nemá pero drží jen třením = nový šroub a správně utáhnout - naprosto zásadní.. Platí pro benál..

02.06.25 18:17
hodnocení

Díky *palec*
bear

... ani Ford neni dokonalej ;)

No to teda není :) . Hrůza lovit z nádrže čerpadlo. Normální auta mají servisní otvor.

Doporučuju se kouknout, zda už ti to někdo neříznul flexou :)


 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]