Nejste přihlášen/a.
Pokud neplave v zatáčkách tak OK, resp. jestli repas tak kvůli korozi - otryskat a stříknout nápravnici, ramena a šrouby nový (ca 5k), otázka jak vypadá zbytek kastle, jestli to neni zralý do hutí
Ještě jednou pokud auto neplave tak to je OK., neřeš a jezdi. Příp. ještě kola nejsou do A a vzorek se sjiždí rovnoměrně..
Jak do toho hrábneš tak to musíš udělat komplet celý.. Vyjímka jsou tlumiče ty jdou vyměnit samostatně.
To už má nárok.. Na origo ramenech je čep nýtovaný.. Nejjednodušší je dát rovnou celý ramena.
Stabilizátor je i vzadu, tam taky umí klepat..
Tyčky stab jsou často šmejd a klepou po pár tisících km.. Většina vydrží 20-30 kkm, a ty opravdu dobrý 200kkm+
Klepat můžou i čepy řízení nebo i táhla, tam jsou taky kuláky.. Lemforder OK..
To bys mohl vyměnit půl auta.. Taky silent zavěšení motoru na převodovce (na volnoběh vibrace), kontrola pravýho silentu - je hydro, když sundáš kloubouk nesmí být propadlej - = olej vytekl a netlumí.., levej pod baterkou bývá OK.
Hodně hnije přední nápravnice, brzdový i palivový trubky, brzdový hlavně u kol a nad vejfukem.. Nalejvací potrubí k nádrži (je ocelový, gumový až u nádrže). Konektor pal. čerpadla - přechoďák.. T hadice odvětrání kliky, nesmí být děravá nebo moc měkká... atd. atd., ani Ford neni dokonalej
Rozvody! Řemenice kliky nemá pero drží jen třením = nový šroub a správně utáhnout - naprosto zásadní.. Platí pro benál..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.