Ahoj..O olejích čtu často a hodně jsem si "naštudoval"..Ale teď už jsem z toho zas jak blondýna Tak se radši ztrapním a zeptám Oleje z fotky jsem koupil vždy z nouze na dolití a pak nakonec nepoužil..Můžu oleje z fotky použít do rotačky Sharana 1,9 tdi 81kw AVG? Auto už točí poslední sezónu,ale přesto "mu nechci ublížit" normu (tu svojí) tam na lahvích nevyčtu..jen tu specifikaci..Neumím a už ani nechci hledat,zda to tam může být..Díky
Tak todle sem naposled lil do benzinový feldy 1.3 bmm a pak do 1.6ky vectry B když baštila olej Do rotaček se běžně leje 10w40 Tu 15ku bych tam osobně nelil i když mam názor že by se prd stalo
Nepatri to tam, rotacka ale skousne skoro vsechno, zvlast jestli ma rok do konce. Ovsem lit tam olej pochybne kvality neodpovidajici specifikace, kdyz se da vyhovujici koupit za cenu tretiny jedne nadrze nafty povazuju za zhovadilost.
V dotazu marně hledám, jestli se týká využití jako mazivo, nebo palivo a vhodnost do různých typů vstřikování mě v nejasnosti utvrzuje Normy to vhodný určitě nemá, ale je otázka, jestli v případě pouhého doliti například v půlce intervalu nemá i ten byť nejhorší, ale nový, olej lepší vlastnosti, než sebevhodnější, ale už "napůl vyjetý" v motoru. Pak je ještě jedna možnost - totiž už dlouho si říkám, jestli se někomu vyplatí vůbec vyrábět takhle "mizerný" oleje, co už dneska skoro není do čeho používat, snad kromě sekaček atd - jestli v takových lahvích ve skutečnosti není "normální" olej plnící dnešní normy a tím vlastně s velkou rezervou i ty staré na obalu uvedené.
Taky si říkám, ani jsem to nechtěl komentovat Někdo dodnes věří, že ty čísla před "W" jednoznačně určují 0/50/100% synteticnost To by třeba převodak 140 musel bez ohledu na složení být přímo koncentrátem minerálů
Doutnáku, ten motor co máš je parádní. Jsi si jistý že je to fakt poslední sezóna? Jsou to skvělý motory. Jestli není auto prohnilý, ale má jen chycený prahy, než avival bych se toho auta. Dal bych tam co tam patří a tohle nechal na mazání řetězu pily
Čtyři roky tomu prodlužuju agónii..Nosníky jsou ok..prahy na výměnu..rohy blatníků taky..Motor šlape hezky,ale po městě si zahulí..na dálnici néé. Automat šlape-dal jsem nový olej i filtr po koupi..Najeto 400tisíc..Převodovka origo..motor je v tom dle předchozího majitele druhý,takže nájezd neznámý..Bude mi ho líto,ale mám moc aut..Leda hodit "na špalky" Motor je bohužel olejnička..teče snad odevšad..vyřešil jsem přísadou do oleje..pomáhá to na půl roku vždycky.
Klidně pro někoho do lesa. Ne všichni nutně musí mít 4x4. Stačí pořádný hrabáky a zapadne výjimečně. Když jsem viděl hrozný stavy několika Suzuki Jimny s cenovkou kolem 80 tisíc kč, i ty nosníky za nic nestály.
U nás už tedy v okresním městu olej Brentol není v prodeji (nebyl odbyt?) měl by to být ve své třídě normální olej, žádná srágora. osobně jsem do benzínového 16V motoru a do malé 1,1 několik výměn dával ale 10W40. dokud byl k mání pak jsem zase přešel na total. Motory s ím neměli problém a špalali jak hodinky, ani jedno auto neskočilo skrze špatný olej, jedno přímo na korozi byť relativně lehce opravitelnou (memám prostředky na tyto práce) druhé nepřímo na korozi,ale hlavně skrze propojení motor-radiátor topení-nesehnatelný díl a na vrakáčích tyto též skoro 5 minut před smrtí!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.