Nejste přihlášen/a.
Co je vas ciel? Zakon zachovania energie totiz nejde oklamat a ak tam budete mat bezny akumulator, tak velmi rychlo skonci vybity. Ciastocne tomu pomoze nastartovany motor, ale pri prilis velkom odbere nestiha alternator dobijat. Skor by som poradil malu elektrocentralu na benzin, ktoru vylozite z auta v pripade potreby. Nie je nahoda, ze toto riesenie pouziva aj hasicske auto.
Mám měnič 24V / 3000W a nabité baterie při plně zatíženém elektromotoru 3kW vybiju asi za 30minut.
Měnič 3000W má při napájení 12V strašně velký proudový odběr a baterie to nevydrží.
Musíš měnič připojit co nejkratšími kabely k baterii. Průřez kabelů musí být dimenzovaný na vysoké proudy, takže něco jako kabely od svářečky ke kleštím na elektrodu.
Taky je vhodné osadit pojistku.
A vůbec nejlepší bude vybrat měnič s takovým výkonem, který reálně využiješ (něco kolem 1000W, maximálně).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.