Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Golf R/Octa RS/Alfa Spider - vybírám auto

Od: jarin® odpovědí: 6 změna:

Zdarec,

zajímal by mě Váš názor na Octavii RS, případně Golf GTI/R. Toužil jsem po trojkové Oktávce v RSu, otec si ji pořídil dřív jak já s motorem 2.0 TSI 180 kw čipnutým na 206 kw. Motor je za mě fakt top, táhne hezky, jede hezky...po dálnici, na okresky a do zatáček mi to příjde jako bída. Příjde mi to takový uhoupaný, neochotný zatáčet a netroufnu si s tím tolik, co s Giuliettou QV i když Julča už taky nemá víceprvek oproti 147, tak mi příjde, že oproti Ofci se do toho mohu opřít.

Vzhlédl jsem se v Golfu, i když mi příjde dost nudný vzhledově, ale objevil jsem hezký 7Rko, 2018...2.0 TSI 228 kw, čtyřkolka. Ještě to nemá OPF, oproti Ofci výkon, 4x4 a elektronická ručka/autohold. Týpek za to chtěl 690k, pak šel s cenou dolů na 655k a nakonec šlo auto do Áček...kde mi to aspoň dovezou na pobočku. :D Nerozhoupal jsem se, protože přece jen je to 650 tisíc za 8 let starý auto. A otázkou když ho teď koupil, kolik za rok nebo dva ztratí na hodnotě.

Příjde mi, že u toho koncernu se brutálně připláci za to, že je to RS/GTI/R oproti obyč verzi klidně i 150-200 tisíc. A příjde mi, že ty 2018 auta bez OPF nejsou zas tak o moc levnější než 2020+ s filtrem pevných částic. Je tedy otázkou, jestli se vyplatí si připlácet 150-200k za "sportovní auto" a není lepší si koupit nějakou 1.5 TSI nebo 2.0 se 140kw. Ofce se mi líbí víc jak Golf, ale nenadchla mě jízdníma vlastnostma a Golfa jsem neřídil.

Pak jsem včera na inzerci uviděl Alfu Spidera 2007 s 2.4 JTD. Což mě zaujalo, protože se blíží léto, klimatizace mi nedělá dobře, bývám nachlazenej, mám problémy s jícnem. Tak jsem si říkal, proč jezdit v létě s otevřenýma oknama, když můžu bejt správnej nuzák a koupit si auto bez střechy. :D Ale většinu času jezdím po dálnici a mám obavy, jak jsou takový auta řešený aerodynamicky. Jinak je to 2007, má to 217 tisíc najeto a je to prodávaný pod Mototechnou. Ten Golf je novější, s nižším nájezdem a prodávají ho Áčka. Můj nový mechanik mi tvrdil, že auto pod Mototechnou jsou pyntilich a jsou tam jinak koncipovaný smlouvy zatímco auto pod Áčkama nějaký vady prostě má. Ale kabrio je jenom na léto, bohužel.

Jinak jsem se díval i na KIA, který mají nejlepší cenu/výkon, ale mně se krom těch Alf ty Škodovky líbí, ta 1.5 TSI je za mě povedenej motor. Ale ty ceny jsou kolikrát přestřel.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nox®
hodnocení

0x
avatar nox

Trochu zaujatě řeknu, že váhat nad nějakým hothatchem z výše zmíněného, vybral bych si raději i30N.

 

k2
hodnocení

0x

Nemam nic proti naftovym autum a nemam nic proti kabrioletum, ale kombinace obojiho mi prijde, mirne receno, nestastna...

A resit nejaky koncepce smluv vady a puvod 18 let stareho sportaku/kabrioletu?

hodnocení

Ta pointa byla v tom, že mi bylo řečeno, že auta prodávaná pod Mototechnou jsou hezký, v pohodě a že ty smlouvy tam bývají koncipovány jinak, že auta který jsou prodávaný po Áčkama tak mají nějakou vadu, nebo tam bude něco špatně.

Proto mi příjde zajimavý, že 18 let starý auto s 217k na hrbu se prodává pod Mototechnou a 2018tkový Golf s 62k se prodává pod Áčkama. Byl jsem se podívat na trojkový RS 2019 s 40k km prodávaný pod Áčkama a měla dodělaný lak z kartáčů v myčce a tekl olej z diferáku, takže něco na tom asi bude.

A jinak ano, ta kombinace je dost taková zajimavá. Ale s těma benzínama je to špatný, 2.2 JTS moc nejede a hodně žere, 3.2 JTS není úplně spolehlivý motor, nejsou na něj díly a servis je hodně drahý. Nejlíp z toho vychází 1.8 TBI, ale teď si nejsem jistý jestli se nedával jen do 159/Brera, ale ty jsou v těchto autech poměrně drahý. Ta 2.4 traktor jede slušně, žere kolem 8, akorát dost trpí na praskání hlav...bohužel.

Mototechna je odnož áček, kde prodávají ty největší, jinak už neprodejný vraky. V kupní smlouvě bude napsáno něco ve smyslu, že na autě je potřeba opravit úplně vše.

@k2- navíc ty 2,4 D jsou těžké 5 válce od Oplu a tou hmotností a vykonem trpí přední náprava a i jízdní vlastnosti nic moc.

 

hodnocení

0x
avatar stir
Za 650tis osmileté auto? Za to je k mání 4leta TM3 LR s pětistovkou koníků. Anebo konec roku2019/2020 za nějakých cca 550tis. S nájezdem okolo 100-120tis km. Lichoběžníky, těžiště uprostřed a nízko nad zemí, v zatáčkách to nijak neplave jak většina aut, i když je tam cítit ta hmotnost, stabilita tam je jistá. No a k tomu srandovní náklady na km.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]