Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám dotaz na vaši zkušenost, přítelkyne píchla, nechal jsem pneu opravit ale dira byla celkem velka, takze to museli zalepit zevnitr, kolo vyvazili a řekli, at ho nedávám na předek. (já mam 4x4, tak je to asi jedno).. mám ji vzadu ale pri 130kmh za hodinu strasne hází, že se klepe cely auto, myslim, jakože fakt hodně.
je to normální pro opravenou penu? Nebo to pneuservis podelal? Záváží tam je nové, takže to vyvažoval na 100%.
Jestli ti tohle řekli v pneuservisu, tak bych tu opravenou pneumatiku dal jako rezervu na nouzové dojetí (pokud v autě máš v rezervě normální pneumatiku), rozhodně ne na normální jízdu. Asi věděli proč ti to říkali. Jak se to přítulce povedlo?
Není mimo tu pneumatiku poškozené ještě něco jiného?
Není to normální = reklamuj.
Už informace "nedávej to na předek" znamená že pneuservis si byl vědomý nekvalitní opravy. Mmch. žádná oprava zvenku není plnohodnotná (knoty jsou nouzová oprava na dojetí, trvalá oprava je hříbek a ten se dává zevnitř)
Pokud vzala obrubník apod., tak může být něco ohlýho na nápravě včetně náboje, bouchlej ráfek apod.
Pravděpodobně neopravitelné poškození na pankáče přelepené velkou záplatou a dál je to nezajímá.. (máš fotku poškození nebo aspoň popis jak přesně to vypadalo a kde přesně to bylo?)
Obchodní inspekce, tohle je bude zajímat. Ohledně nebezpečných prasáren nejde o udávání ale ochranu všech kolem toho auta.. (rychlý defekt = bum a jedeš ze zatáčky rovně bez možnosti korekce = strom, protijedoucí auto apod. Nebo na dálnici svodidla a kuželky + kutálení a pak do tebe vlítne další auto..)
Podle popisu situace - koupil bych novou pneu, resp. pokud to nejsou funglovky tak dvě nový na nápravu (nebo rovnou všechny 4)
Přítelkyně píchla v lese, dali tam knot ale profukovalo to. Tak mi řekl, že to bude na dýl ať se stavím druhý den, to jsem už jen vyzvedl opravené - nafouknuté a vyvážené kolo. Takže jsem neviděl, co je uvnitř. Řekli jen, jak jsem psal, že to není dobré dávat na předek, ale já mám 4x4, no chtěl jsem pneu stejně dojezdit tento rok. Ale překvapilo mě, že to tak strašně házelo. Proto jsem chtěl vědět, zda je tento jev u zaplátovaných pneu nromální nebo ne, jelikož jsem ještě v životě neměl zaplátovanou pneu.
Už jsem objednal celou novou sadu ... stejně bych ji bral příští rok.
Někteří poradci jsou odborníci, když poznají, jak je plášť opraven. Záplaty na pláště se dávají běžně a není co na tom pokazit. Jako, že by jí dal obráceně, otočil o 90°, nic takového není problém.
pri 130kmh za hodinu strasne hází***jako to kolo opravené hází? Jak to poznáte? Klepe to?
Zajeďte opět do servisu, jim to sdělte, ať to zkusí převážit znova. Pokud je to vyvážené správně, nemůlže být záplata na vině.
Ano házelo to opravené, vyměnil jsme to za rezervu a přestalo to. Takže to musí být opravdu špatně udělané, protože to klepání bylo fakt velké, normálně se mi klepali nohy, sedačky vše.
Už jsem objednal novou sadu a do tohoto servisu už nic nedám.
V pořádku, je to Váš názor, jen mi prosím sdělte, podle Vašeho názoru, co udělal servis špatně? Díky.
(Páč já jsem dělal hodně záplat a nikdy nebyl problém.)
Jestli ta díra byla velká, tak se nejspíš opravou vytvořila na gumě menší boule, proto to při větší rychlosti hází, vyvážený to může být dobře, zalepení díry taky, takže servis nic neudělal špatně, svojí práci udělal,
*UPDATE*
zajel jsem tam a kolo bylo naprosto špatně vyvážene, říkal, že nejspíš upadlo nějaké závaží, ale nikdy nic odlepeneho nebylo, takže to prostě podělal.
Vyváženo a už nehází. Strašně se divili, že jedno kolo mi takhle házelo autem.
No ono i vyvážení se může podělat. Navíc stačí blbě založit kolo a blbě dotáhnout a vyvyžovačka už udělá svoje. Navíc my když vyvažovali, tak pokud by vyšlo závaží třeba víc jak 50g, tak jsme různě pootáčeli gumu na ráfku, až po vyšlo na méně než 50g korekce. Ale takto se s tím skoro nikdo nedělá a klidně lepí a lepí závaží, klidně v několika vrstvách. Navíc, pokud dal záplatu na stranu ventilku, tak je jasné, že mu vyšlo extrémní závaží
Včera v 19:32
Zajeďte opět do servisu, jim to sdělte, ať to zkusí převážit znova.
Páč záplatou to fakt nemůže být.
Stačí ruplej kord = boule a záplata jí okopiruje, pak je boule furt.****ale to je vidět již při (po) opravě, nic takového tazatel nezmínil.
Ono těžko radit ono by to chtělo totiž nejdřív vědět co přesně pro tazatele znamená "jakože fakt hodně" Já bych to vyhodnotil tak že gumě asi nic není, ale je rozbité auto.
Když píšu, že je to kolem, je to kolem. Dal jsem místo něj zimní a klepání zmizelo. Fakt hodně znamená, fakt hodně, klepali se nohy, volant vše.
Bylo hodně špatně vyváženo, už vyřešeno.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.