Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaký motor Ford

Od: jenyk® odpovědí: 12 změna:
avatar jenyk
Přátelé, kamarádi.
Moje lepší polovička projevila touhu vyměnit letitou Fabii za něco novějšího. Co jsme se tak projeli po okolí aby viděla auta na vlastní oči a nejen na fotkách, tak ji padli do oka dvě auta Ford. V jednom je motor 1.0 EB a ve druhém 1,5 EB. Auto s motorem 1,5 z roku 2018 a litr z roku 2020. Jaké mají dané motory mušky a mouchy?
Můžete mi poradit? Moc díky.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
1.0 EcoBuřt nebrat!
Vezmi buď benzín 1.5 EcoBoost nebo 2.0 EcoBoost.
Nebo vezmi naftu 2.0 TDCi (150/180 k) -hodne spolehlivý, má DPF filtr, bude chtít kvalitní naftu.
Hlavně s sebou mechanika s diagnostikou, ideál diagnost. přímo na Fordy
Hardware diagnostiku OBD Vgate vLinker FS a k tomu program Forscan
hodnocení

Díky za radu.

Naftu nevím nevím, jezdí krátký trasy, většinou tak do deseti kilometrů. Taky bych radši větší motor. Jak známo objem ničím nenahradíš.

Vezmi buď benzín 1.5 EcoBoost nebo 2.0 EcoBoost
A není co řešit

 

hodnocení

0x
avatar stir
Na krátké trasy stačí ten litr. Objem ve městě nebo krátké jízdy bude jednak zbytečný, druhak dražší ve spotřebě.
A nebyl ještě včera lepší eGolf? :)
Tak kdyz ford, tak mustang. E samosebou:)

 

asd1
hodnocení

0x

Mušky maj oba, a to takový že ekobuřt nebrat. Chlazení, olej v sání a pak si ho cucne, rozvod v oleji a ucpávání sacího koše ol. čerpadla kouskama gumy z řemenu, LSPI = praskající písty a blok motoru v přepážce mezi válcema. Výsledek generálka motoru za ca 50k. Přijchází to i při dokonalé údržbě a stalu jízdy (nutno nešolíchat ale italsky udržovat). Drahá údržba - výměna rozvodů 20 - 50k podle servisu.. atakdále.

Jedou skvěle, ale je třeba mít rezervu minimálně 50 kolíků na ty mouchy..

Nejrozumnější je pořád 1,6 atmosféra ať už variabil nebo bez..

bobann
Motor co máš na mysli 1.6 74 kW se vyráběl do roku 2010.
Jeho žena chce něco novějšího
A co takhle atmosféra 1.5L Dragon I3? Měl by být jednodušší než 1.5 ecoboost.
Ale 1.5 a 2.0 ecoboost nejsou na tom špatně co se týká spolehlivosti
Hlaveň je to o údržbě, nevytacet studený motory jak prase. Nejezdit na nízký otáčky, zvlášť u přímých vstřiku atd..
Znám týpka co má poruchový motor Alfa 2.0 TS v 156 a má natočeno 270 tkm a je vysmatej
asd1

Atmo 1,6 je i v MK3 do 2014 a v 3FL do 2018 (variabil TiVCT)

Ekobuřt 1,5 se taky moc nepovedl...

Za mne Focus čim novější verze tim horší, z Fíků za nejlepší káru pro běžný ježdění považuju MK1 FL, už MK2 je menší, těžší, hůř jede, složitější opravy.. jedinou výhodu má pevnější kastli a o něco míň rezne, dál už spíš jen samý nevýhody..

Tipo s 1,4 FIRE by mohlo splňovat požadavky...

 

hodnocení

avatar jenyk
Kluci, díky za vaše postřehy. Nakonec to asi vyhraje velkej C-MAX 1,5. Když to polovička viděla, hlavně posuvný dveře, už nic jinýho nechce.
Jojo, žena také rozhodla před šestnácti lety. Tehda ještě bez posuvných dveří, ale 1,6tdci.
hodnocení

Tak tohle má auto pro sebe. Mě zatím bohatě stačí co mám. Taky C-MAX, dvoulitr benzín, ten motor si jen přede, i když má najeto 300. Stačí mu jen měnit olej, filtry a občas svíčky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]