Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, pokud sedím v nastartovaném autě a nejedu, je do kabiny cítit zápach splodin. Může to poukazovat na nějakou závadu? Nebo je to normální? Např. na křižovatce se to nestává, asi jen když auto stojí na místě ještě déle. Děkuji.
Raději budu čichat zplodiny z výfuku nežli koukat na klesající dojezd, když budu v zácpě topit nebo chladit naplno klimou .
Akorát u elektromobilu je to normální stav (dojezd -> klima) a u spalováku je to známka závady (výfuk)
To ne, ale výfuk čumí z nárazníku ven. Nejde pod auto.
Při ventilaci se vzduch do topení nasává z prostoru čelního skla. Nikoliv z motorového prostoru.
Vyfukuje se pak přes kufr chlopněmi pod zadním nárazníkem. Díky tomu je v kabině menší přetlak a díky odfuku vzadu jde teplo po celé kabině vozu. Takže u těsného výfuku není šance, že budu čichat zplodiny.
Jen, když budou prasklé svody na motoru. Pak může smrad pod kapotou prolínat do prostoru pod čelním sklem, kde topení nasává a čuchnu si.
Ale při těsném výfuku nikoliv. A těsný mám. I na emisích žádný 02.
A co když bude válka? Čistě teoreticky, když zavřou pumpy a dobíjecí stanice vypnou, tak spousta elektroaut bude v háji. Já si někde čepnu třeba z bouraného jiného a dojedu vždy kamkoliv.
Elektřinu v kanystru nepřeneseš.
Spalovák je prostě větší stabilita a jistota za všech okolností. Válka, hurikán, povodně,...
I brodit v hloubce je lepší se spalovákem nežli s elektrem, kdy ho tak akorát vyzkratuju.
Elektromobil je hezkej, ale musí fungovat infrastruktura. U spalováku jsem soběstačnej.
Nějaká vůně či lehký smrad je vedlejší, když bych musel 20km pěšky a nechat v autě vše včetně nákladu, protože na hrbu si to neponesu (za mimořádných událostí).
Z tohoto důvodu by mě zajímal pouze hybrid.
Tak na pumpě bez elektřiny nenatankuju, ale z kanystrů na černém trhu nebo z bouraček (aut okolo) natankuju bezproblému. Jak dlouho a jak velký solár bych musel mít, abych odjel do 10 minut? Petku přeliju za 2 minuty a odjedu klidně do lokality mimo bouřkový mrak či tornádo včas.
Třeba armáda z tohodle důvodu nikdy nebude mít elektromobily na delší přejezdy či jako přímou náhradu za malé dodávky a SUV. Leda nějaká speciální taktická vozítka, kde se bude preferovat tichost a skrytí před termokamerou.
IP67
To je 30minut do hloubky 1m
IP68 je nepřetržité potopení a IP69 je horká wapka.
Takže vodotěsné asi jako hodinky od vietnamců nebo jak se říká dneska z číny. A číňan jak víme lže a napíše cokoliv. Klidně CE a pak řekne, že je to china export
Tak on by to byl adrenalin, kdyby to opravoval sám novinář Vaculík co jen rozumbraduje. Ale jak už si zve hosty, tak trošku stoupá věrohodnost. A laik to nerozpozná. Ten je unešen směsicí informací asi jako Trump, který s oblibou říká CLO a má to slovíčko nejraději.
Vaculíka beru s rezervou.
stir: co bude při poruše membránového ventilu case baterky? Auto se nerozjede? A nebo tam vesele pak nateče voda a pak se nerozjede?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.