Nejste přihlášen/a.
Neustále čtu, že na to téměř každý nadává.
Trvale se to dá vypnout přes diagnostiku ( i když údajně to přes tu diagnostiku někdy náhodně nefunguje - např u koncerových aut škoda ) a nebo odpojením malého kablíku od záporného pólu akumulátoru.
Ale zajímá mě, jestli to odpojení kablíku by vadilo na STK?
Ano S/S systém je totální ekoterorismus bez jakéhokoliv pozitivního významu . Já to řeším manuálně- prostě to patří do ,,startovního checklistu´´ zapnout pásy, nastartovat, vypnout debilní asistenty , blinkr a jede se . Naštěstí to mám u služebáků formou fyzického tlačítka krásně přístupného, u výběru nového soukromého auta jsem i tohle zohlednil, aby nebylo nutné prohrabávat se několika úrovněmi šiblého infotaimentu, než ten krám člověk vypne. Takže jsem vybral auto, kde se to vypína opět čudlem hned vedle šaltrpáky. Ale slyšel jsem, že koncernovky to umí odpojit právě tím kablíkem, takže proč ne. Na STK tuto fci nikdo nijak nezkoumá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.