Nejste přihlášen/a.
Tentokrát zdravím místní tribotechniky
V předmětu je vlastně celý dotaz... Musím vyměnit olej ve starším profi rideru Husqvana, čtykolka, plně hydraulické. Co tam bylo od výroby netuším, dosavadní/dolévaná náplň si podle dávného štítku pamatuju Mogul HV46, aktuálně po nouzovém dolití UTTO 10W-30 se kapající hydropohon citelně ztišil oproti několik let trvajícímu projevu. Přesná specifikace předepsaného oleje je asi tajná, ale při dotazu v zastoupení Husqvarny vnucují ve svém balení "transmision oil 10w-30" za 17 stovek/4L. Což je cena, za kterou se dá koupit 20L noname UTTO 10w-30.
Tedy, je utto 10w-30 bez ohledu na "značku" všechno cca jedno a to samý, nebo se to nějak významně dělí a odlišuje?
Vyžádej si od nich požadovanou specifikaci oleje, když se budou cukat tak přes ČOI..
Našel jsem k němu na Amazonu specifikaci API SJ, což je primitivní olej a prakticky všechny na trhu to splní nebo překročí.. Pokud je to pravda, tak klasika, primitivní olej vydávaný za špičkový speciál a těžce předražený za nápis na piksle...
Obecně olej pro motory se společnou náplní motor + převodovka... (= motorky), běžná cena ca dvě stovky za litr..
Použili pro hydropohon vhodnej olej a ten pro motorky se tam hodil
To máš jak speciální vazelíny do převodu křoviňáku, taky naprosto běžná vazelína (vhodná pro převod) jen přebalená do tubiček. Hádej kolik takhle vydělaj na jednom barelu...
pro ean 7392930306943 to hází specifikace:
ACEA A3 (B4) / API GL-1&4 / API SM
ovšem maj tam trochu chaos:
Olej 10W-30 1l Husqvarna převodovky Rider AWD
a v textu: Speciální olej 10W-50 1l
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.