Nejste přihlášen/a.
Alternátor pracuje tak,že nabíjecí proud se odebírá ze statoru a je střídavý.Pro nabíjení baterie je ho nutno usměrnit přes výkonové diody.Buzením rotoru se řídí proud a napětí ve statoru.Výstupní proud je závislý na proudu budicím.Regulací buzení nastavíme nabíjecí proud.Při maximálně nabitém akumulátoru by proud do buzení měl být nulový.
JABRAKA
Hups i:
Regulátor je součástí sítě auta a alternátor také.Pokud regulátor dodává do sítě,tedy do akumulátoru,dost proudu,světla budou svítit stejně.Při větších otáčkách alternátoru by tedy regulátor měl ubrat proud do buzení a alternátor ubere proud do sítě.
Chyba tedy je v regulátoru.Ale je nutno při provozu proud i napětí měřit,aby se chyba zjistila na 100%.
JABRAKA
Cau hele nevim jestli je to usměrnovačem ale brácha má Yamahu Dragstar Xvs 125 a už 2 baterka se mu nafoukla jako míč .Myslíš že je to přebíjením
Nemusí to být přebíjením.Olověný akumulátor po určité době trpí zasulfátováním elektrodových desek.Síran olovnatý ztrácí svou porovitost a zvětší svůj objem,což se může projevit deformací článků.Přebíjení znamená také přehřátí a vysoká teplota odpařuje vodu z elektrolytu a zvyšuje koncentraci kys.sírové a to může také způsobit ztrátu kapacity.I když některé akumulátory jsou označeny jako bezúdržbové,přebíjením se tato výhoda ztrácí.Nízká hladina elektrolytu a přítomný kyslík ze vzduchu pak také ničí desky elektrod.
JABRAKA
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.