Dobrý den, potřebuji na své Octavii 1 vyměnit blatníky z důvodu koroze. Hledám nějaké řešení zlaté střední cesty. Moje otázka je, zda někdo máte zkoušet s objednáním blatníků z Allegro? Našel jsem je tam nalakované. Oba za 7k. Ale netuším jak moc jsou kvalitní. Byl bych rád, aby to pár let vydrželo, takže nevím jak moc bude kvalitní antikorozní ochrana a za druhé zda budou dobře sedět.odkaz allegro.cz/... 2) varianta koupit galvanizovany a nechat ho někde odborné nalakovat. Tady ta cena ale vyjde mnohem dráž. autodilyruby.cz/... Nemůžu se rozhodnout a hledám nějaké zkušenosti. Jinak Octavia je z roku 2003 a až na ty blatníky je velmi zachovalá s nájezdem 200k. Rád bych si ji ještě pár let nechal, ale zároveň do starého auta nechci vražet víc než je potřeba. Děkuji za rady.
dva za sedmičku a lakované...je myslím dobrý kup-natřít si to zaspod jak to budete mít před sebou nebude určitě problém akorát bych se obával té přepravy k Vám..aby to nebylo pobité či odřené...mimochodem u nás berou autolakýrníci za nastřikání jednoho dílu minimálně tři tisíce
Moc vám neporadím, ale kdybyste je náhodou koupil, napište sem prosím jak dobře seděly, jak odpovídá odstín a struktura laku (jestli jde poznat, že to není originál). Časem budu potřeboval vyměnit blatníky na svém autě a taky jsem přemýšlel o těch z Allegra, zároveň ale auto udržuju i jakžtakž hezké a nerad bych, aby to byla nějaká podivně lakovaná hrůza, co jde poznat na první pohled. To si je už můžu rovnou nalakovat sám
Pokud jsou blatníky shnilé jen dole v rohu a jinak jsou ok včetně laku,tak bych je rozhodně neměnil..Dají se koupit a navařit jen ty rohy..viděl jsem,že existují i pozinkované..
Neber to, vydrží max tri roky a řešíš opět. Ja je menil po havarii, kdy jsem auto chtel prodat, nakonec mi zustalo a ty blatniky byl opravdu papir. I když jsrm je ze spodu osetril, vydrzely tri roky a byly totálně ko. Bral jsem lakované, abych rychle po opravě jezdil... vyhozené penize
Není problém koupit ty spodky, stojí asi 300 jeden, uřezat navařit obrousit svary, zakitovat, obrousit a stříknout lakem z mototechny přímo podle auta. Tak to vydrží možná víc než celé nové papírové z alegra. Jo a zevnitř nafoukat vosk, protože přesně tam to rezne, protože se tam drží vlhko plus to někdo každoročně nečistil
To o lisování na starých formách jsem slyšel už před 20 lety při výměně blatníků na Formanu a ooravdu moc nepasovaly. Každopádně, původní z výroby byly po 10 letech na horní hraně prohnilý skrz, druhovyrobni pak byly zdravý ještě po asi 14 letech, když šlo auto do šrotu. Při koupi na nich byla nějaká černá zakladovka, údajně jen transportní, prý že se má odstranit, že to půjde snadno. Zabralo to víkend, vydržela hrozně a v zákoutích samozřejmě nebylo jak ji odrbat. Pak jsem dal zelenej Synorex a zvenku navrch červenou ve spreji a zevnitř Tlumex.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.