Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kupovat nebo zatím neřešit

Od: jarin® odpovědí: 4 změna:

Pěknou neděli,

od nového roku jsem se byl podívat na pár aut, 159tky, Giulie, pak nakonec Oktávky v RS. V březnu jsem dával 147 na stk a prošla jak nic, dokonce legálně na emisích, akorát za ty prahy jsem dal menší bakšiš. Tak na dva roky mam pokoj, auto jinak v cajku, akorát mě trápí klima, co smrdí a v létě buď nechladí vůbec nebo je tam jak v lednici.
Tak teď přemýšlím, jestli tu koupi nového auta mam nějak hrotit nebo jezdit zase se 147 dokud bude jezdit. Byl jsem se podívat na tuhle Ofci, nakonec jsem zjistil, že Ofce ani v RS neni vubec sportovní auto. Navíc tolik peněz za auto asi dávat nechci. Nechal jsem si to prověřit mechanikem, nájezd sedí ale teče olej z diferaku a lak je KO od kartáčů.

Pak mam eventuálně vyhlidnutou Giuliettu QV/Veloce 177 kw - da se sehnat kolem 300 tisíc. Případně jsem objevil moc hezkou 159 2.4 jtd automat za 75 tisíc, ale ma 300k km nalítáno. Sice je to o třídu výš než moje 147, je to automat ale s tim nájezdem bych si asi nepomohl, ale lak ma hezčí jak ta Ofce.
Nebo pak Giulie kolem těch 600k za cenu té Ofce, koupit si to na chvíli, jako poslední skutečnou benzinovou Alfu, než to zprznil Stellantis a elektrika. Ale mam strach, ze teď koupim za 600 a za dva roky prodám za 400? Bojím se ztráty.

Kupovat nebo zatím neřešit

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

mathew
hodnocení

0x
Pokud se bojíte ztráty tak zbývá akorát ta za 75 tisíc, protože tam už moc ztráta hodnoty nehrozí. To jestli si koupíte novější auto s tím, že ztratí na hodnotě a nebo staré, kde už nemá co ztratit si musíte rozhodnout sám, protože každý bude mít jiný názor.
Já bych koupil něco za 300-400 ať to není úplně staré, ale taky už to má největší propad hodnoty za sebou.

jm
hodnocení

0x
Takže jediný problém který máte s autem jsou načaté Prahy? Za oficiálních 15 000 máte výměnu i s nátěrem... Pokud nebudete vyžadovat autorizovaný servis.