Čau, jdu rovnou k věci. Mám seata Leona, 2002. Při výměně olejového filtru jsem klíčem jebl zboku do altiku, zajiskrilo to a od té doby mi svítí kontrolka baterie na palubce ( jen slabě, za denního světla to nejde ani moc vidět) no, zjistil jsem, že když svítí kontrolka tak altik dobíjí, když mi nesvítí tak nedobiji, a kontrolka se rozsvítí pouze po vytočeni motoru na 2,5K otáček a je jedno jestli otáčky vytocim na volnoběh nebo při jízdě. Může to být diodovy můstek nebo regulátor napětí? Díky za postřehy.
Taky si myslím, jinej přívod proudu ke zkratování tam nebyl. Je ale otázka, jestli následný provoz alternátoru bez zatížení nemohl prorazit přepětím i ten můstek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.