Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kontrolka baterie

Od: pat odpovědí: 7 změna:
Čau, jdu rovnou k věci. Mám seata Leona, 2002.
Při výměně olejového filtru jsem klíčem jebl zboku do altiku, zajiskrilo to a od té doby mi svítí kontrolka baterie na palubce ( jen slabě, za denního světla to nejde ani moc vidět) no, zjistil jsem, že když svítí kontrolka tak altik dobíjí, když mi nesvítí tak nedobiji, a kontrolka se rozsvítí pouze po vytočeni motoru na 2,5K otáček a je jedno jestli otáčky vytocim na volnoběh nebo při jízdě. Může to být diodovy můstek nebo regulátor napětí? Díky za postřehy.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Pri skrate sa mohlo čokoľvek pokaziť na tom alternátore. Dať nový alebo repas.

 

kare
hodnocení

0x
Spálená pojistka nad autobaterií tuším 110A.
Kontrolka baterie
Taky si myslím, jinej přívod proudu ke zkratování tam nebyl. Je ale otázka, jestli následný provoz alternátoru bez zatížení nemohl prorazit přepětím i ten můstek.

 

pat
hodnocení

Pojistky vypadají dobře, nebo se pletu?
Kontrolka baterie #2

 

hodnocení

0x
avatar dabel

typuju to na nakou proraženou diodu uvnitř alternátoru

pat
hodnocení

Takže možná ten diodovy můstek vyměnit? Popřípadě, jaký tam je přístup? Nebo dá se nějak ta zavada přesně zjistit?

altik ven rozebrat proměřit je třeba vědět co děláš

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]