Jestli se vám to líbí, tak si to kupte. Na ověřeném voltmetru pak doma zjistíte, jestli měří správně. Přiznejme si ale, že to je spíš lunapark. Kdysi jsme si dávali voltmetr do škodovek jako frajeřinu. Měření napětí v palubní síti nemá žádný praktický význam. Zajímavější by bylo, kdyby to měřilo proud na výstupu.
Mám totéž a odsud. Napětí ukazuje přesně s odchylkou - 0,1 V proti napětí na aku. V zásuvce je skutečně o 0,1 V menší napětí, protože je spínána řídící jenotkou.
Mobily tímto dobíjím, proud jsem neměřil.
PS: i v zásuvce OBD2 je napětí o 0,1 V menší proti aku
Pár mi jich rukama prošlo a někdy ukazují třeba i s chybou půl voltu. Takže to má smysl kupovat, pokud řešíte nějaké problémy s baterkou, nebo napětím v autě a potřebujete to dlouhodobě sledovat. Ale jen pokud máte i "normální" multimetr, kterým to zkontrolujete, nebo máte někoho, kdo vám to zkontroluje, protože jinak nám tu pak budete vypisovat, že máte v zásuvce auta malé napětí a nebude jisté, jestli je to pravda, nebo ne.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.