Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Bezkontaktní zapalování

Od: chrtek® odpovědí: 8 změna:
Má někdo zkušenosti z bezkontaktním zapalováním vape ua? Chtěl bych ho koupit a zadělat do jawy 250.Děkuji za Vaše názory.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kmet
hodnocení

0x

Tak především Vape ua není originální Vape ale v principu to bude stejné. Na konkrétní zkušenosti je dobré se zeptat na specializovaných diskuzních fórech. Do veterána má smysl dávat bezkontakt, pokud se jezdí často. Jedno Vape (original) mám už léta, od té doby o zapalování nevím, místo baterie dva kondenzátory... prostě paráda. S jiným veteránem vozím náhradní kondík, kladívka, měrky, relátko, šroubováky a horu dalších náhradních dílů a nářadí a užívám si to.

 

km
hodnocení

0x

mám zkušenosti s vape. používal jsem řadu let, ale nakonec jsem se vrátil ke klasice. problém byl v tom, že začalo být nespolehlivé a nedokázal jsem přijít na to proč. s klasikou jsem domu vždy dojel, s vadným vape vždy ne. pokud funguje, tak je to super, žádné řešení předstihu atd.

 

jir
hodnocení

0x
VapeUA nedoporučuje 10 z 10 majitelů. Není to oficiální firma, ale jakási garážová "výroba".
Jedná se o čínské komponenty používané na jakýsi skútr a aby to pasovalo na kužel kliky z Jawy, tak je v balení redukce podle typu motocyklu.
Pokud se jedná o dvouválec, tak v sadě není dvojvývodová cívka, ale dvě jednoduché, což zhoršuje vlastnosti a spolehlivost.
Ani to nemá český návod, o reklamacích a dostupnosti náhradních dílů nemluvě.
Cena Jawy v dnešní době činí jistě 50 tisíc, takže koupit spolehlivé české zapalování za 7,5 tisíce není tak hrozné.
Já jsem Vape na Jawu 250 kupoval v době, kdy tvořilo polovinu ceny motocyklu, to bylo před 16 lety.
km

vape ale taky razantně za tu dobu zdražilo

jir
eshop.vape.cz/...
Já ho tehdy kupoval za necelých 5 tisíc.
km

asi tak. nakonec jsem měl dvě sady, protože jsem s nima různě laboroval. a když už jsem to vzdal, prodal jsem je obě za vyšší cenu, než jsem je koupil a to jsem v inzerátu jasně avizoval, že nedokážu zaručit plnou funkčnost. 7 a půl tisíce mi přijde dost, protože na tom zařízení, myslím si, nic není. dřív nebo později to nahradí výroba z turecka, indie a nebo ještě spíš z číny.

jir
Kolem roku 2005 jsem jej kupoval i na Jawu 350. Tehdy se ještě nevědělo, že pokud se nechá na klikovce aretační kolík, pak předstih vychází kolem 6mm, protože na testování a vývoj použili (údajně) kliku, která nebyla slisovaná přesně. Vynecháním kolíku lze rotor na klíče otáčet a nastavit předstih přesně. U starých verzí se taky odletovaly permanentní magnety v rotoru. Byly jen lepené, později už zalité.
Nikdy jsem neměl problém s kladívky ani Vape. To jsem pořídil kvůli nedostatku výkonu klasiky, když jsme na motorkách cestovali.
km

děkuji za vaše zkušenosti. měl jsme právě na 350. kupoval jsem kvuli svícení, kdy jsem musel velmi často dobíjet baterii.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]