Nejste přihlášen/a.
Zdravím, včera jsem byl účastníkem takové situace. Jeli jsme tři v připojovacím pruhu, autobus, já a pak nějaký Kodiaq. V průběžném nebyl nikdo. Postupně s autobusem jsme se začali s blinkrem zařazovat, načem experto v Kodiáqu na to šlápnul, vlítnul do průběžného za námi, a nakonec přes dvojitou plnou to vzal do protisměru a předjel nás.
V tu chvíli mne napadlo, a rád bych se zeptal lépe znalé výkladu předpisů. To že porušil zákon předjíždění přes dvojitou plnou je jasné. Ale jak to je, když se za námi zařadil do průběžného pruhu? Zakazuje to nějaký předpis, nebo v tu chvíli byl pro nás vozidlem jedoucím v průběžném?
Všude jsem našel vysvětlení, jak se správně zařadit, což je mi jasné, ale nenašel jsem vysvělení, jaká jsou pravidla pro zařazující se vozidla.
Doufám, že jsem to napsal pochopitelně.
Pokud už byl zařazený v průběžném pruhu, chováte se k němu jako ke každému jinému vozidlu v průběžném pruhu. Proto je třeba svižně akcelerovat a nedat nikomu šanci takto mě omezit.
Pokud se ovšem on zařadil předčasně přes plnou, je to sice jeho přestupek, ale tak jako tak ho nesmíte ohrozit. Omezit ano.
Hmm tak to je docela stupidní, takže aby člověk sledoval nejen průběžný pruh, ale i jestli mu tam nenajede na poslední chvíli před zařazovaním nějaký spěchač. Šlápnout na to nešlo, přede mnou byl bus, který se už začal zařazovat.
Jak píšu níže, na ten bus se nemáte lepit, pak máte možnost podle podtřeby zpomalovat i zrychlovat. A na sledování provozu za sebou máte zrcátka. Ostatně je to vaše povinnost, sledovat provoz kolem sebe. I tak se samozřejmě občas stane, že vás tam někdo bezohledný zavře, třeba proto, že přejede ještě přes plnou. S tím nic nenaděláte. Nemá smysl se kvůli pitomcům rozčilovat a zvyšovat agresivitu na silnici.
nevím, jak je to dle pravidel, ale situace, kterou popisujete se zažívá denně... já se třeba snažím využívat víceméně celé délky připojovacího pruhu, abych se zařazoval až v patřičné rychlosti, aniž bych musel zbytečně šlapat na plyn a zároveň měl čas na zjistění situace, pokud je provoz hustější. mnoho řidičů to ale zřejmě štve a jednají přesně naopak a tím mi znemožňují se zařadit. podle mě by to měl být přestupek. řidič by měl nechat zařadit i nepříliš zdatného řidiče začátečníka, který stojí na konci připojováku s vyhozeným blinkrem a čeká na díru o velikosti několika kamionů. je to o ohleduplnosti a bezohlendosti řidičů. ve frontě se nepředbíhá i kdyby ten vpředu byl sebepomalejší, naopak, takovému je třeba pomoci.
Vami popisovana situace neni ale projevem bezohlednosti ci neohleduplnosti, ale projevem nepochopeni funkce pripojovaciho pruhu. Takovemu cloveku neni potreba pomoci, ale vysvetlit mu, k cemu je takovy pripojovaci pruh a jak ho ma pouzit.
Vasi teorii o tam, jak by mel ridic v prubeznem pruhu nechat zaradit nekoho, kdo stoji na konci pripojovaciho pruhu moc nepobiram. To ma jako zastavit prubezny pruh? To snad ne...
To snad ne! Takovehoto extremniho pripada/priklada se syndromem dobrosera na dalnici opravdu potkat nechcete.
znemožňují se zařadit. podle mě by to měl být přestupek. řidič by měl nechat zařadit i***špatný návrh. tak to nejde, to by pak klidně celý pérůběžný pruh mohl zpomalit, či zastavit..
milancukrar: myslím, že jste to nepochopil, nepsal jsem nic o průběžném pruhu. nechápu, proč by tam auta měla podle vás až zastavovat, ten kdo se připojuje je nesmí ohrozit ani omezit, no ne?
re4zon: asi pokracujete v nepochopení od milancukrar
bery: pokud reagujete na mě, tak čtěte co píšu a nevymýšeljte. osobně jsem zde také už psal k jinému dotazu, že dávat přednost z průběžného do připojovacího, jak to mnohdy na českých dalnicích vidíme, je podle mě až trestuhodné, protože tím řidiči často ohročují ty jedoucí v levém
k23: nemyslim, protože jsem si to zpětně po sobě přečetl a nikde tam nevidím nic o průběžném pruhu. ale stát se to samozřejmě může. kdyžtak mi sem zkopírujte část mého textu, kde jsem nesrozumitelný. děkuji.
možná toto: "řidič by měl nechat zařadit"? já ale píšu v kontextu a navazuju na to so píše tazatel, takže podrobněji "řidič jedoucí v připojovacím by měl nechat nejdříve zařadit řidiče jedoucího před ním v tom samém připojovacím"
"řidič jedoucí v připojovacím by měl nechat nejdříve zařadit řidiče jedoucího před ním v tom samém připojovacím"
vs
řidič by měl nechat zařadit i nepříliš zdatného řidiče začátečníka, který stojí na konci připojováku s vyhozeným blinkrem a čeká na díru o velikosti několika kamionů
Stale mate problem s vyjadrovanim, nebo jak to prakticky provedu? Neprilis zdatny ridic STOJI s blinkrem na konci pripojovaku a ten dalsi ridic ho necha zaradit jak? Zastavi za nim a vyhodi taky blinkr? Zastavi na zacatku pripojovaku a vyhodi blinkr? Nebo jak je potreba takovemu ridici podle Vasi teorie pomoci?
k2: evidentně jste mě pochopil, což je důkaz, že nemám.
odpovím vám takhle: určitě mu nepomůže tím, že ho v čekání na díru "předběhne"
k2: vy jste opravdu hodně natvrdlý...
například tím, že ho nechám odjet. že když uvidím, že tam někdo váhá nebo čeká, tak zpomalím a dám mu možnost. i za tu cenu, že za něj přijedu a zastavím za ním. vždyť to, že na konci připojováku někdo stojí je docela časté především u dlouhých souprav a kamijonů případně autobusů, které mají v této situaci problém právě s délkou a akcelerací. a řešení, že se mu tam naserete, rozhodně není správné a ohleduplné. je to agresivní. řídím 25 let a neudělal jsem to nikdy v životě. (mimochodem, připojovací a průběžný pruh není jen otázka dálnic a dálnici nezmiňuje ani tazatel, s dálnicí jste přišel až vy)
km, máte pravdu, máte přesný návrh, jen my ho nechápeme. Že se s tím smíříte? A nemusím dávát přídavné jméno...
nemusíte si mykat, pane milane. já jsme smířen, vy reagujete pod mým příspěvkem, vy asi nejste smířen.
@km: "..., ten kdo se připojuje je nesmí ohrozit ani omezit, no ne?"
Ne. Omezit je může.
Ale jinak máte v zásadě pravdu, vozidlo vzadu (ať už v připojovacím nebo průběžném pruhu) má často možnost (a mělo by tak) umožnit zařazení vozidla stojícího na konci připojovacího pruhu. Ono někdy tomu vozidlu - než tam zastavit - nic jiného nezbývá, pokud je připojovací pruh krátký a do průběžného pruhu není dostatečný výhled při nájezdu, může se to stát.
genehawkins: "Omezit je může." Rozumím. To je zajímavé. Je někde definováno, co je omezení a co už ohrožení? Protože třeba ve vysokém provozu může být faktické ohrožení i snížení rychlosti.
"Vozidlo vzadu ... v průběžném pruhu" rozumím a souhlasil bych, kdybych tolikrát nezažil tu debilitu, kdy ten v pravém průběžném co umožňuje zařazení někomu z připojovacího uhýbá do levého aniž by se přesvědčil, že tam je plně volno. To je zlo, takováto ohleduplnost.
Ale on má tu možnost zvolnit, bliknout, v obci přejet do jiného pruhu nebo podobně. To, o čem píšete je jiný problém. Mimo obec "uhnout" do jiného pruhu nesmí. Ale smí tím dalším pruhem třeba předjíždět - i vozidlo, které se zařazuje. Ale samozřejmě nesmí porušit jiná pravidla pro předjíždění, například nesmí ohozit jiné účastníky a podobně. I tam ale může omezit.
Co znamená neomezit a neohrozit říká § 2:
l) nesmět ohrozit znamená povinnost počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nevzniklo žádné nebezpečí,
m) nesmět omezit znamená povinnost počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nebylo nijak překáženo,
genehawkins: děkuji
k2 04.02.25 17:19: "To ma jako zastavit prubezny pruh?" To jsem nikdy nenapsal. Zmátl jste mě, že jste doto toho začal plést průběžný pruh. Pokud jste chtěl napsat "To ma jako zastavit připojovací pruh?" Tak má odpověď "to snad ano! nicméně, je to extrémní případ/příklad. vnímejte to co píšu jako celek." platí. omlouvám se za nedorozumění.
@km: Nejenom, ze mate problem s pisemnym vyjadrovanim, ale mate i problem s pochopenim psaneho textu:
k2 17:19 To ma jako zastavit prubezny pruh? To snad ne...
km 17:24 to snad ano! nicméně, je to extrémní případ/příklad.
Pak mi nabizite, co jsem chtel napsat, a cim jsem Vas zmatl, ale nejsem senilni ani debilni, tudiz jsem chtel napsat, co jsem napsal. A dokonce nejsem ani hodne natvrdly jak tvrdite ve 23:44. Pak se nedivte, ze Vas nikdo nechape.
Mimochodem znate porekadlo: Cim vice se v hovne stoura, tim vice smrdi?
k2: děkuji za psychologický rozbor.
"ze Vas nikdo nechape" proč všichni? nechápete pouze vy a milancukrar
můžete mi prosím tedy naspat, jak z mýho původního příspěvku jste přišel na toto: "by mel ridic v prubeznem pruhu nechat zaradit nekoho"? vždyt jsem nic takového nenapsal. tak mi tady nepište o tom, kdo nechápe psaný text
@km: I uchopil ten nejvetsi klacicek a v hovinku se stale stoural...
A ja snad tvrdim, ze jste neco takoveho napsal? Nastudujte si rozdil mezi tazaci a oznamovaci vetou. Ja napsal vetu tazaci, vy jste mi odpovedel v 17:24 kladne (ano), ale psany text nechapou ti ostatni...
Zkusime to tedy jednoduseji: Jste debil? (napoveda: tazaci veta, cekam Vasi odpoved)
P.S.:puvodne jsem chtel napsat "cekam Vasi kladnou odpoved", ale pak jsem si to rozmyslel...
Kam na to chodíš?
"Při jízdě v připojovacím nebo odbočovacím pruhu se smí vpravo předjíždět též vozidlo jedoucí v průběžném pruhu."
Glyxy,nechajte si si svoje komentáre pre malé deti. Ja mám viac odcúvané so súpravou ako vy dopredu najazdené.
Genehawkins, dobre si prečítajte otázku a moju odpoveď a aspoň 10 krát,aby ste nereagovali zbrklo. Ešte raz v pripájacom pruhu sa nesmie predbiehať. To znamená,že vy nesmiete predbehnúť vozidlo,ktoré ide pred vami v pripájacom pruhu. Toto tam bolo porušené. Tým porušením sa vozidlo dostalo skôr do priebežného ako vozidlo idúce pred ním a vytvorilo kolíznu situáciu lebo svojím činom si vynútilo prednosť. To čo vy popisujete ide o súbežnu jazdu priebežného a pripájaceho alebo odbočovacieho pruhu. Pre moje tvrdenie sa dájú použiť paragrafy. Zákon 361/2000 Sb. § 17 Odst. 5. pís.b,c,e. Pri písmene e, by taká možnosť bola,ak by boli zriadené dva pripájacie pruhy.
a mám viac odcúvané so súpravou ako vy dopredu najazdené***na to je odpověď od profesionálních kolegů, že ani tolika nacouvaných kilometrů nenaučilo řidiče znát předpisy a umět jezdit.
Milancukrár,vy ste viete,čo? I...t. Jeden dostane čierne na bielom odkaz na paragraf a druhý sa robí sudcom. Jeden po odkaze nechce reagovať,lebo by musel uznať,že nemá právdu a vy sa hráte ako vždy na mudrlanta a kopírujete časti odpovedí ,bez súhlasu prispievateľov bez jeho odkazu. Takže sysel, to ako vy Milancukrár porušujete duševné vlastníctvo tunajších prispievateľov vo veľkom.
Slavco ty jsi úplně mimoň, ty tvoje pararafy jsou o předjíždění, tady ale jde o jízdu v pruzích.
Arogant nepředjížděl v připojováku, ale přejel do průběžnýho kde měl volno. Takže jaký předpis podle tebe porušil?
Až následně předjížděl autobus, tam podle popisu přejel plnou čáru, ale to je sitauce arogant - autobus a ne arogant - tazatel, neodehrálo se to v připojováku ale v průběžným/ protisměrným průběžným.
@slavco31 U vás na Slovensku máte svoje špecifiká, a tedy tvé nepochopení pramení z toho, že vy na silnicích předbíháte, a my předjíždíme
Trojka, plný knedlík a připojení je bez problémů, narozdíl od magora ve fábii.
ernie: v podstatě souhlasím. myslím si ale, že řidič fábie se tak možná chová právě z toho důvodu, který souvisí s tím, co popisuje také tazatel, tedy že má strach, že se auta za ním začnou zařazovat dřív a pro něj nezbyde mezera
Asd1, pokiaľ auto odbočuje vľavo, tak je zakázané predbiehať, pokiaľ nejde o súbežnu jazdu vo viacerých pruhoch.ten posledný sa nemal zaradiť do priebežného skôr ako auto pred ním,ktoré už signalizovalo odbočenie do ľava do priebežného pruhu. Toto ten vodič porušil a dané paragrafy čo som označil berú vo všeobecnosti odbočovanie vľavo a je jedno či ide o pripojenie do priebežného pruhu alebo domov do dvora. To isté platí aj ak auto ide prebiehať niekoho a dá smerovku vľavo,tak isto ho nesmiete predbiehať,jedine,ak by tam bolo viac pruhov a vy to pred vami idúce auto neohrozite v pruhu do ktorého signalizuje prejsť. To,že niekto je opatrnejší a ide pomalšie,nikoho neoprávňuje ak ide za ním ho ohrozovať. A keďže neviem presnú situáciu,že ako to presne bolo,lebo som to nevidel, no ktovie,či ten pirát ciet dokonca neprešiel cez plnú čiaru pripojovacieho pruhu alebo dokonca cez zebru a dostal sa tak do priebežného pruhu porušením predpisu a tý idúci išli až cez prerušovanú čiaru. Toto sa bežne stáva a málo pokutuje. Ja stále tu prizvukujem,že zákon musíte brať vždy v celku a nie len to,čo niekomu pasuje. Jedinou možnosťou,kedy by ten pirát ciest neporušil zákon,ak by tam boli dva priebežné pruhy a z pripojovacieho šiel cez prerušovanú čiaru až do toho krajného vľavo a neohrozil pri tom auto pred sebou. Na Slovensku by ešte dostal pokutu naviac za predbiehanie kolóny,lebo u nás sa smie predbiehať len jedno auto, no tu som dal odkaz na vaše predpisy a podľa nich som odpovedal.
pokiaľ auto odbočuje vľavo,...odbočenie do ľava do priebežného pruhu...odbočovanie vľavo...
A keďže neviem presnú situáciu,že ako to presne bolo...
Pane asd1, okomentujete toto? Děkuji...páč já netušil, že v jízdních pruzích se odbočuje. Nenašel jsem to v zákoně...
Komentář je už vejš, nemá smysl to opakovat, furt bude mlít že nejde o jízdu v pruzích ale o předjíždění.
Si myslí že blinkr vlevo znamená že najíždějící má přednost před tim kdo v pruhu už je.. Podle počtu bouraček v oblasti připojováku si to nejspíš myslí hodně myslitelů
Ernie video - zařazení oba dva správně a předpisově, nevidim problém. Auto z výhledu ovšem pak jede s odstupen jedný vteřiny, pokud se semele něco nečekaného tak je problém - běžná reakce je právě ta vteřina a to už je pozdě, pokud se před nim bude hamovat tak s velkou pravděpodobností skončí v kufru. Lepší je dvě vteřiny (odpovídá to německýmu "halb tacho = jedu kilo = odstup 50m". Ovšem v ČR se do takové mezery hned nějaký trotl nacpe a ještě si ťuká na čelo proč ten trotl jede tak daleko , tak je to problém takhle jet... Chtělo by to převzít německý silniční zákon i s policajtama (a silničářema taky)
asd1. Je to více, než vteřina, nemůžeš to počítat podle lišty na YT, je to asi 1,25 s minimálně.. Halb tacho je etalon s rezervou pro ty, kteří mají reakci mrtvého indiána nebo gerontního doochodce, který si před bržděním musí srovnat plíny a sepsat závěť...
Moje průměrná reakce je 0,4 nejlepší pod 0,3. Epriricky měřeno a ne na internetu. S reakcí nad jednu vteřinu bych nemohl hrát hokej a stolní tenis.
Zábrzdnou vzdálenost mám kratší, než by měl ten přede mnou. Vypočítáno soudním znalcem.
asd1, já nemůžu jezdit rychle, vždyť přecí víte proč. A hlavně v zimě nemůžu.
Co český řidič, to je přeci odborník, který to ví nejlépe.
Můžu se zeptat, kolik je 873-473? Je to 400? Shodneme se na tom? Já myslím, že ano. 400 milisekund je vypočítaná reakce při nehodě, kdy mi dement na kole vjel v noci do cesty, kdy jsem to nečekal... Ale já vás nehodlám tady přesvědčovat, moje chyba a můžu si za to sám.
Co se týče těch aut v odstavném pruhu, jak tady někdo psal. Buď tak zkresluje kamera, nebo má dotyčný jiné vnímání, to nevím. Ale v reálu to bylo úplně bez stresu. Kdyby ne, tak tam nejedu.
Ale abych tady nebyl za barona Prášila. Dávám v sázku 10 000 korun (deset tisíc) a podmínky příjemce, OK?
@ernie: Vy tedy muzete garantovat, ze vzdy a za vsech okolnosti mate reakcni dobu, ktera Vam byla v minulosti vypocitana v 1 konkretnim pripade?
Tak jsem zchladil hlavu, zamyslel se a zabrousil do análů nehody. Hele, já netvdím, že jsem superman, a na matiku už vůbec ne, níže přikládám čmáranici nehody, skutečné podklady dát nemůžu, tak jestli to někdo umí vypočítat. já došel k závěru, že reakce nemohla být vyšší, než 0,7. Když, tak mě opravte.
Tuhle situaci řeším tak, že na to pomalu jedoucí vozidlo před sebou se nelepím, ale naopak ho nechám poodjet, aby ten bezohledný lepič závodník za mnou (to v zrcátku snadno poznáte už dávno předtím, co za týpka za vámi jede) ještě nebyl v úrovni přerušované čáry, když se to pomalu jdoucí vozidlo začne připojovat, a nemohl nás tak v připojovacím pruhu "zavřít". Pak už akceleruji (to už se mi lepič vzdaluje) a připojuji se, ale nevysunu se rychle, ale pomalu, abych tomu pomalému před sebou dal najevo, že ho tam nechci zavřít a že se může v klidu připojit. (Protože to nemusí být jen zkušený autobusák, často je to nějaký nevyježděný trouba, nebo ženská, kteří by se báli připojit, kdybych se vysunul rychle.) Vše se samozřejmě současně snažím načasovat tak, abych pak to pomalu jedoucí vozidlo co nejdříve předjel, aniž by mě tam ten lepič zavřel, protože na 90 % pak pojedu rychleji, než ten lepič a jen by mě zdržoval. Pokud ale vycítím, že je to skutečný závodník v silném autě, který bude výrazně překračovat povolenou rychlost, tak ho naopak nechám předjíždět prvního, ať si jede. Nemám potřebu někoho na silnici vychovávat a od nebezpečných bezohledných řidičů je lepší se držet dál, buď jim ujet, nebo je nechat ujet..
ale nenašel jsem vysvělení, jaká jsou pravidla pro zařazující se vozidla***a četl jste podrobné zákon 361/2000, §17...někdy je třeba číst několikrát.
Jelikož jsem nepochopil přesný průběh jízdy vozidel, nelze sdělit podrobnosti.
Přes dvojitou plnou čáru se opravdu nepředjíždí, to máte pravdu.
Blbě se to popisuje, navíc to může být lehce zkresleno vlastním vnímáním. Zkusím to přesněji, jestli to půjde. Bohužel jsem jel v půjčeném autě, ve svém mám kameru.
Jedeme tři v připojovacím pruhu, jak jsem říkal. Autobus jel kus přede mnou, začal jsem ho dojíždět v momentě, kdy hodil blinkr a začal se zařazovat. Tedy jsem trochu zpomalil za ním a jelikož byl průběžný pruh volný, dal jsem taky levý blikr a začal točit. Načež Kodiaq, který jel s větším rozestupem na to dupnul, strhnul to do průběžného, a začal na mne najíždět celkem vysokou rychlostí. V ten moment jsem měl v průběžném tak 1/4 auta. V případě, že bych to strhnul zpátky, abych mu uhnul, tak by mne zavřel a já bych byl na konci připojováku. Autobus tam už byl tou dobou z většiny, skoro bych si troufal tvrdit, že už jel regulérně v průběžném. Tedy mu muselo být jasné, že tak jako tak by autobus regulérně nemohl předjet. Já bych ho tedy v tu chvíli měl pustit, ale vznikla by tím pro mne nebezpečná situace, neboť bych musel uhnout a brzdit. On ten připojovák neníextra dlouhý. Teda nevím, jestli jel přes plnou, to nedokážu teď říct.
noirut64: typická agresivita na silnicích, nic víc, nic míň. bohužel netrestané, všeobecně tolerované. určitě to i zde někteří budou obhajovat a budou hledat chyby na tom, jak jste řídil vy. víte jak, když je to člověk/řidič, který svým chováním chce ostatním škodit, najde si možnosti i v rámci pravidel. od takových dál, ať zmizí v dáli a hlavně ať nedojde k situaci, kdy bude nutné povolávat právníky.
Já si tu vaši situaci neumím dost dobře představit. Píšete, že kodiak jel dostatečně daleko za vámi. Najetí z připojováku netrvá déle, než dvě tři vteřiny, myslím samotný přesun z pruhu do pruhu.. Tak buďto už byl na vašem kufru v tom připojováku, nebo vám to najíždění trvalo jako váhavému střelci a kodiak to chtěl řešit rychleji, aby se tam dostal před vás, když viděl jak váháte. No a pak jste mu tam vlítnul.
Mimochodem, pokud připojovák pokračuje odstavným pruhem, tak pokračuju v něm, je to bezpečnější, než aby došlo ke kolizi. V připojováku rozhodně nezastavovat, jak to někteří experti dělají.
Zařazoval jsem se hned za busem normální rychlostí. Tedy blinkr a začít si najíždět. Sorry jestli je ode mne očekávání, že strhnu volant do leva a ve smyku se zařadím, abych se náhodou nezařazoval o dvě vteřiny déle než lokální závodníci. A přede mnou už stejně byl autobus, který mohl dát už jen tím, že přejel dvojitou plnou. Jediné čehl mohl regulérně docílit je to, že by mne zavřel a já bych byl v háji. Žádný odstavný tam není, jen krajnice a tráva.
Úplně jsem se nelepil, ale přístě si opravdu nechám větší mezeru z podobných důvodů. Zase abych tím nedal závdavek dalším k tomu mne předjet, když se budu courat. Já jsem ten autobus dojel tak přirozeně, byl prostě pomalejší, a já jel poprvé v tomhle autě, měl jsem ho půjčené, takže jsem si nebyl jist jak dobře zrychluje, akceleroval jsem tedy co nejdříve, abych se mohl zařadit ve správné rychlosti.
1. Žádný předpis neurčuje KDY se zařadit z připojovacího do průběžného pruhu!
2. Pravidlo pro zařazující se vozidlo jasně určuje §12, odst.7 z. č. 361/2000Sb.
To je jednoduchá a jasná odpoěď na váš dotaz!
Je docela alarmující, kolik je mezi námi řidiči těch, kteří příslušný/é předpis/y neznají, nejsou schopni je aplikovat do praxe a raději tu dva dny poměrně planě diskutují k věci, na kterou je jasná odpověď. Pak aby se člověk opravdu bál, aby nenarazil na řidiče typu @slavco31 a @km, kteří jsou podle vlastních slov schopni situaci vyhrotit až k DN.
Jsem rád, že jsem dosud diskuzi jen sledoval a nezapojil se do ní. Na rovinu pak říkám, že na většinu kimentářů k mé odpovědi raději nebudu reagovat a živit tak další zbytečnou diskuzi.
Závěrem připomínka k titulku: Co to je Předjíždění V připojovacím pruhu ?
Přeji všem diskutujícím příjemný den.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.