Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Rozvody a vodní pumpa

Od: jarek82 odpovědí: 11 změna:
Dobrý den mění se při rozvodech v autě i vodní pumpa? V servise mi řekli.ze ji mění až když teče. A druhá otázka na kolik to asi vyjde korun ta pumpa na internetu jsem našel velké cenově rozpětí.
Děkuji za odpoved

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

U týchto motorov sa vodná pumpa mení skoro vždy. Cena pumpy nie je vysoká,no ak sa chce vymeniť ak tečie alebo sa rozpadne vrtulka,tak sa musí robiť celý rozvod nanovo a to vyjde oveľa drahšie než tá nová pumpa.

 

k2
hodnocení

0x

Je-li to "bezne" auto s pumpou pohanenou od rozvodu, tak vymenit. Cena zalezi na tom, na jake vozidlo ji shanite.

 

hodnocení

0x
A v servise to hned věděli, aniž by tušili, o jaké auto a motor se jedná? Už třeba u felicie 1,6 a 1,9D byla pumpa součástí rozvodů a nevyměnit ji byl zbytečnej risk kvůli ceně práce (znova rozvody až začne téct), ale u 1,3 se snadno vymění, s rozvody tam nesouvisí.
Obecně, pokud se jedná o nějaký jednodušší běžný motor, je pumpa řádově otázkou tisícovky.
jarek82
hodnocení

Dvojková octavka v nafte

 

hodnocení

0x

kvůli selháni vodní pumpy se potkal motor 2,0TDI PD. Vodní pumpa stojí k sadě rozvodů CONTITECH +600Kč ... což je nic

 

hodnocení

0x
avatar dabel

určitě měnit rozvody i s vodní pumpou

říct mi servis že pumpu nemění auto bych jim k výměně nedal

 

ladinac123
hodnocení

0x

Jestli je pumpa na rozvodech tak MĚNIT!

Už jsem viděl, kdy po nájezdu 247 000 se rozletělo ložisko té pumpy, kladka lítala do všech stran a spadl řemen, naštěstí to bylo na Focusu benzínovém, kde je pumpa hnaná až z klínového řemenu a ne z rozvodového... A proč se to stalo? Protože se počítala její životnost na 120 - 160tkm max. A někdo to nevyměnil a nechal to tam.

A zrovna jestli je to 2,0 TDi tak těch pump je milion a jestli ta sada bude stát o 800 navíc při ceně možného potkání motoru s tím, že ta pumpa poteče, nikdo si nevšimne, tak se vylágruje ložisko, vyrezne, utrhne se, vysype se a spadne řemen je nic.

Asi má servis málo práce, tak chce další, aby pak měli opravu potkaného motoru a znova rozvody třeba za 5 let a dalších 80 000km, kdy interval ještě nebude sice, ale pumpa to vzdá a nebo minimálně to že poteče, tak to celé rozebrat a je to za 5 000 potom. Místo teď za 8 stovek celé v kuse.

A jak píše nademnou jeden kolega, kdyby chtěli jenom tak napůl, tak bych se na ně příště vybodnul. Jde jim o to vytřískat z lidí co nejvíce peněz...

 

hodnocení

0x
Přesně proto mam hrůzu dávat někam auto…

 

asd1
hodnocení

0x

Pokud je na rozvodech tak vyměnit, dát kvalitní (cena běžně do 1k)

A vyměnit i servis, takovým lamám bych auto nesvěřil ani zadarmo. Když nechávaj na rozvodech starý pumpy (= starý ložisko který pak musí vydržet do další výměny rozvodů), tak se dá čekat že ty rozvody p/ojebou.

 

hodnocení

0x

Jednoznačně MĚNIT - cena je pouze cena pumpy- ale máte zase na X desítek tisíc km klid. Pokud ji nevyměníte - tak za 10 kkm začne téct a bude to 5 x dražší

Tak třeba je servis "šikovnej" a cenu výměny pumpy současně při rozvodech dokáže zákazníkovi prezentovat na úrovni ceny její výměny samostatně mimo interval rozvodů:) Což neznalemu zákazníkovi může působit dilema, jestli měnit nebo neměnit současně. A když se přičte ještě cena nový, možná nedávno měněný, nemrzky za "servisní" cenu, tak jsme možná u důvodu tohohle dotazu :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]