Nejste přihlášen/a.
Stejně umí lupnout i zatuhlej kloub kosti stabilizátoru, čep řízení nebo i kulovej čep.. Dokonce to je i rukou položenou na ložisko uložení tlumiče cítit přesně jako by lupalo to ložisko zatuhlý (nejdřív se nepruží péro a až pak se s lupnutím pohne ložisko)
Takže rukoměrem osahat kde lupe nemusí být 100% určení místa.. Dá se to i prolít olejem a pokud se projev změní tak je to tam už určitě...
Přestože ložisko stojí pár stovek a práce je na půl hodiny tak v servisu to bude raketa...
Obecně když už do toho hrabat tak včetně tlumičů, pokud jsou orezlý/olítaný péra tak i ty.. Tlumiče fon Sachs 4k, péra Losjofors/Kilen 1,5k, Ložisko samotný třeba SKF 0,6k (včetně uožení 1k), geometrie, Celkem materiál 6-7k, práce na dvě hodiny, takže pokud má servis na vratech že dělá 800/h, tak by to mělo stát 8-9k. Ovšem řeknou si za čínskej materiál 12 a práce 5
Může pomoct to ložisko prolít olejem a uvolní ho to Stačí vyjetej motorák..
Nutno řešit co nejdřív, zatuhlý ložisko = rejd se odehrává zkroucením péra = přetížení a moc dlouho to nevydrží, hlavně ruplý péro může dodrbat gumu a pak je opravá náročnější než výměna ložiska.. Nehledě na to když se to zapíchne do gumy při jízdě
Děkuji za info. Jestli jsem to viděl dobře, tak takovej kompletní sloupek stojí cca 12 tisíc? A klečko, které by mohlo dělat bordel, tak to je za pár stovek? No jo...ale jak to říct v servise...oni z vás vždy chtějí vytáhnout co nejvíce...už jedno jsem měl problém s ruční brzdou...na STk vyhazov...techni, žen to stačí jen v servise dotáhnout lanka...v servise...no ty toho napovídají..to známe to jejich jen...a pak v bestdrive mi volají...pane...bude třeba třmen...a on stojí 7 tisíc...no tak se tam dal a na opakovačce na STk technik kroutil hlavou co je to za hovada...no tak nevím no..dnes každý mechanik z Vás vytahá max. pokud nemáte známého...a to já nemám.
Karle, buď si to uděláš sám, naučíš se to, anebo budeš Dělat něco jiného pořádně, a pak budeš mít na to peníze a nebudeš řešit cenu servisu.
Proto někteří lidé točí auto každé 4 roky za nové aby nemuseli řešit toto dilema ...
On ten technik na STK, to je většinou auto mechanik, kterému už se nechce makat, no tak ho využije řekni mu, ať ti to jako melouch to za těch pár korun doma udělá... Jasný že ti to za ty peníze co ti řek asi neudělá žejo...
Každopádně, takový kompromis je dát to do (i značkového) servisu a až po sepisu zakázky požadovat ten vyměněnej (vadnej) díl zpět. Tím částečně můžeš eliminovat, že si navymejšlej a nebo povyměňuju zbytečný věci...
Ahoj, dobrý den všem po nějaké době mám info k tomuto problému.
Obracím se na Vás s problémem mého vozu. Nikdo si s tím neví rady - res. se jim do opravy nechce v servise.
Popisuji zde problém. Byl jsem v několika servisech a nikdo s tím nechce dělat. Každý mě odkazuje, že to je problém KIA, že zde na toto byla i svolávačka. Když zadám vin na KIA, tak k tomu svolávačka nebyla.
Problém je prý dle dvou servisů v celém řízení. Pod volantem je nějaký věnec a prý se ten problém ozývá tam. Je to patrné i když jedu přes kostky, tak ve vozu je cítit klepání toho nečeho. Prý je to na komplet výměnu celého řízení. Vůbec nevím, kolik by taková výměna stála. Prý se nic nemůže stát, že bych jel na dálnici a najednou mi zůstal volant v ruce nebo, že by auto nejelo a podobně...tak mě zajímá...co je to za blbost, která může stát klidně desítky tisíc Kč a nebo zda s tím mám jezdit, dokud se tam něco nepo...úplně? Má někdo zkušenosti?
Psal jsem i na KIA, že vůz je po záruce ( má nějakách 10 let), věřím, že prestiž značky mi vyjde vstříc. Dokonce bych přistoupil na nějakou finanční částku na které bych se podílel. V uvozovkách je to mladý vůz, aby takový problém měl.
Co si o tom prosím myslíte vy přátelé? Díky K.
asd1 - Víte co mi na to bylo řečeno? (to jsem jim taky ukazoval) . To když jednou rozděláme, tak to nikdo nedá dohromady...to mi bylo jasné, že se jim to nechce řešit...ale nikde no...jo když bych řekl opravit...tak ano...řeknou třeba 15 tisíc...dají celé nové a nazdar...ale to já nechci...
Je složité říct co tomu je...když jedu po kostkách nebo přejedu něco vyššího, tak to připomíná, jako by ve větší trubce bylo něco vysypaného...to pak slyšíte (takové bouchání nečeho) + k tomu při zatáčení to co jsem zde psal...takové to lupání.
Tohle ti řekne mechanik který to neumí/ nikdy to nedělal/ neví jak na to/ chce snadný prachy...
Domluv se s 007, evidentně to potkává a umí to.. Pokud to je typická/ častá závada, tak někde na webu bude viset návod, hledat spíš v angličtině.. Příp. sehnat dílenský manuál, nebo na vrakáči stejný auto, prozkoumat a nacvičit si to...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.