Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
mám takové menší dilema. Mám doma pažoura 206 1,4 55kW SW a přemýšlím, zda má smysl to vůbec prodávat a nebo vzít na vrakoviště. Auto není už úplně v nejlepším stavu, ale ani nejhorším.
Registrováno bylo v roce 2005. Naježděno má kolem 190K km. Nyní nová STK na dva roky bez závady, opravený shnilý bok. Nová brzdová kapalina. Rozvody asi 2 roky zpět kolem 170K km, nový výfuk. Před minulou zimou nová baterie. Technicky dle servisu ok, jen potřeba vyměnit přední kola (tuhle sezónu ještě ok).
Problém vidím spíše v kosmetice. Lak je dost poškrábaný, na blatnících začala lehká koroze a jsou bublinky u krytky do nádrže. + nefunčkní klimatizace (díra v chladiči).
Chci se tak zeptat na váš názor. Má smysl to nabídnout za nějakou smybolickou cenu např. 15-20K zda vůbec, někomu na vyježdění pro začátečníka nebo to dojezdit a odvést na hřbitov? Ještě je možnost lak opravit, chladič vyměnit, ale už se mi do toho nechce investovat, když se dívám po jiném.
vždy co se dá prodat i za nízkou cenu, tak prodávám. nerad věci vyhazuju a ti co kupují, jsou za to zboží ještě rádi. věci by se měly opoužívat do nepoužitelnosti a pokud to lze, tak průběžně opravovat.
Mám Xsaru 1.4i 55kW, motor TU3JP, ročník 2001-2002 po FL a chci si ji nechat co nejdéle. Jak psal Diesel, motor je úsporný a držák. Mám už najeto cca 220 tisíc a stále drží. Trochu se ztrácí olej, ale co by člověk po těch letech chtěl... Další výhoda je velice malá koroze... Klima funguje, akorát první stupeň ventilátoru stávkuje. Na Vašem místě bych auto buď dojezdil nebo prodal. Myslím, že je škoda ho likvidovat, pokud má novou technickou.
Zřejmě ještě se starým typem motoru , řada TU , konkrétně TU5. Takže motor držák kde nejsou záludnosti max fouklé těsněn v pravém rohu hlavy = olej pak jde do vody. oprava samodomo pak za hubičku do 6000kč i s rozvody. Auto jako takové je úsporné a celková držák netrpící na nějaké typické vady , tedy pokud je to opravdu ještě TU! Takové auto bych dojezdil do "mrtě" tedy dokud projde technickými Ko a pak až neprojde nebo bude spodek jako "auto Flinstounů" pak na vrakáč. Osobně dodnes luituji, že jsem tako zrušil ještě plně pojízdnou stošestku s TU1M+ = HDY 1,1ccm 40kW
No, to upřímně nevím, která řada motoru, zjistím. Těsnění pod hlavou se ale měnilo asi 3 roky zpět. Zázrakem olej jen vytejkal ven, do vody ne. :D
Právě u řady TU jsou kanálky mazání a vody velmi blísko sebe a navic dost při kraji hlavy -na pravé přední straně motoru kde to při určitém nájezdu a hlavně chování se k tomu povolí. Nám toto odešlodíky nehodě. V noci nebylo vidět poškození chladiče a při pokusu vytáhnout ze škarpy se motor přehřála a do pár desítek km se to projevilo.
Ano p. Milane dnes bych to dojezdil . O rok později na peuclubu nastal potom velký zájem o tyto auta i když nejvíce žádané byli 1,6-16v či ralye ovšem ty jsou i nadále nedostatkové zboží! a
Já jsem asi před 3 roky prodával fabii z roku 2001, samozřejmě při přepisu jsme byli oba.
Bylo to pro známého, tak cena tomu odpovídala.
Sice blbla klimatizace, pravděpodobně by byly potřeba nová serva. ( náhodně manuelní klimatizace se přepínala z teplé do studené a naopak - v létě to z ničehonic začalo topit a nebo v zimě zase chladit ).
Známý byl totální antitalent a když to dal do servisu, tak tam mu řekli, že to u převodovky teče a další vážné závady.
Tak to tomu servisu za pár kaček nechal.
A asi za půl roku jsem zjistil - dle win - že auto bez závad prošlo STK a vesele jezdí.
Než jsem to prodal, tak to krátce před prodejem prošlo STK bez závad.
Nechte si, zrovna před chvíli sem přivezl zpět domů něco podobného, Clio ,už to vypadalo neřešitelně,"měniči dílů" říkali vyhodit,pak sem narazil na jiný servis,jiného koumáka a po týdnu shánění auto jede bez problémů...samozřejmě sem se ptal co nového koupit a odpověď, takové co se vyrábí v největších seriích,na to je všude všechno..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.