Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Octavia 2 RS - koupit přes drobnou korozi?

Od: jarin® odpovědí: 20 změna:

Pěkný večer,

byl jsem se podívat na Oktávku v RS, rok 2012, najeto 126 tisíc km, interier jako nový. Motor startoval na brnk. Akorát je tam problém s korozí viz. foto. Motor zněl hezky za studena, řetěz nechrastil ale preventivně by je asi bylo potřeba udělat.

To auto stojí 180 tisíc. Otázka je - vyplatí se to? Prošel jsem si inzeráty i bazary, všechny obdobná auta jsou s vyšším nájezdem a stojí přes 200 tisíc. Nechal jsem si to nacenit podle VINka přes Carolinu a hodnota auta je v rozmezí 236-260 tisíc. Takže ty nedostatky jsou asi v ceně započteny i když bych rád cenu sundal ještě dolů.

Těžko říct, jestli je to zrezlý málo nebo je to pod tím v realu o dost horší, případně jestli je to již opravovaný bastl ale i když je to stará vrána, tak jsem se v tom celkem vzhlédl, žádnej start/stop, žádní asistenti, který je potřeba při každým startu v infotainmentu vypnout, jezdil jsem ted chvili s Kamiqem, takže jsem zažil na vlastní kůži. Budu rád za Váš názor.
Jestli by ten práh třeba dva roky vydržel a pak by šel opravit na havarijko, asi bych se toho nebál. :D


Octavia 2 RS - koupit přes drobnou korozi?
Octavia 2 RS - koupit přes drobnou korozi? #2

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
Vždyť ten práh je tam j nějakej křivej to vypadá. A takovýhle viditelný drobný puchýřky v místech toho silnýbo krabatyho ochrannýho nástřiku znamenají, že pod ním už je to rozlezlý. Mimochodem ten nástřik mu přijde nějak vysoko vytaženej, ale můžu se plést. Každopádně ten lem blatníku a dveří, to vypadá na nějakou větší garážnickou opravu, nebo v lepším případě na majitele ignoranta, co auto nikdy ani neumyl od soli a nedopřál mu nějakou péči, tam by bylo naivní se domnívat, že se to podepsalo jen na těchhle nejviditelnějších "detailech". Tahle viditelná koroze je zevnitř.

 

petrovic
hodnocení

0x

Na dverich uz jdou videt puchyre. To uz bude chytle dost. Za takove penize bych to nebral ani nahodou. Toto se resivalo na starych 120tkach, favoritech. Opravis, nalakujes, za rok po zime o centimetr vykvetle jinde. Neni to jen prah. Ale hlavne spodni hrany dveri!

 

km
hodnocení

0x

shnilý a drahý. nebrat

koupil jsem v lepším stavu oct. 2 a za 2 roky byla díra v prahu

 

hodnocení

0x
avatar dabel

já bych spíš měl obavu o motor a převodovku co to má nalítáno?

počítám že to bude vylítaný a slušná díra na peníze

radim si koupi dobře rozvážit a vzít ke koupi někoho nezávislího co ví

osobně bych za ty peníze do toho nešel

 

martinkupka
hodnocení

0x

samozřejmě je to zrezlý dle mého názoru bouraný a špatně opravený nedoložená historeie vyhozené peníze

 

asd1
hodnocení

0x
To není drobná koroze ale totálně shnily, prahy dveře lemy.. práh vypadá po oprave a poblitej bitumenem.. 90% koroze zvenku neni videt. Tohle budeš za rok vyvarovat aby prošlo technickou..
Focusy v tomhle stavu se nabízí za 30k, ale holt rs ovce tak lidi uvazujou i o nabídkách za 200 a hezká bude za 300 jen kvůli "RS ovce"
Nějaký ST fikus v dobrým stavu bude kolem 100k..?
k2

Pokud tazatel chce neco obdobneho stari, jako jim vybrana Oct RS, tak ani ten Focus za 100fakt nebude. Za 100 bude 1. generace focusu, coz je v nejlepsim pripade uz 20let stare auto. Stejne tak za 30t tezko sezenete focus ST jakekoliv generace...

 

hodnocení

0x

Toto má len na tachometru 128 000 km,v skutočnosti je to búračka so stočenými km.

 

hodnocení

0x
Ten práh už někdo hodně opravoval, viz šipka, je tam schod
Karoserie je základ auta, páteř. Jakmile není v cajku, nevyplatí se to.
Octavia 2 RS - koupit přes drobnou korozi? #3

 

hodnocení

0x

Celý ten práh vypadá jako přelakovaný nějakým amatérem. Tohle bych nekoupil. Kdo ví, co se s tím dělo.

 

lll
hodnocení

0x
Prostě starý rezavý auto a po bouračce.
30 až možná 50tisíc, víc v žádném případě nedat.
Na vyřádění ale dobrý.
k2

To pochazite z hodne lacineho kraje...

K2:Jestli úrovni oprav provedených na vyfocených místech odpovídá i stav auta celkově, je to zadarmo drahý. Ale jestli Vám 30-50 za to přijde málo, gratuluju, jste adept na koupi :) Cokoli nad 30 je jen cena těch "závodních" písmenek, ale reálnou hodnotu má vyšší obyčejná 1,6mpi v průměrným nezmrzačeným stavu.
k2

@bery: Nevim, v jakem vesmiru zijete, ale kouknete se do inzerce na ceny aut. Nevim, co si predstavit pod pojmem "realna hodnota", ale v dilech ma tohle vetsi hodnotu nez 30tis. Jen za kolik se prodavaji motory, narazniky, brzdy a interier. A prodejnost velmi dobra. Nebo Vy snad vite o nejake RS (lhostejno jake generace) na prodej za 30t?

Asi žiju ve vesmíru, kde je vše v pořádku:) Psal jsem, že pokud stav auta celkově odpovídá těm vyfoceným místům. Zkrátka pokud se někdo takhle "svědomitě staral" o auto jako celek, tak jeho stav tomu bude odpovídat.
Pak ty ceny celých aut i samotných dílů, tam se asi můžeme jenom domnívat, za kolik se "prodávají", (protože RS nárazník chce mit na 66kw tdi každej druhej, i když nemá ani na nový brzdy) a za kolik to nakonec někdo opravdu koupí.
Ale neznamená to samozřejmě, že to nakonec nikdo nekoupi. Ať už moula, co se hned uvidí jezdit ve vymodleným rs a bude přehlížet ty "kosmetický vady", nebo spekulant, kterej cenu stlačí dolů, provede "GO" pomocí dalších vrstev kitu a laku a pošle to dál jako po důchodci.

 

martinkupka

a těch je v ČR většina, náš místní podvodník s ojetými bouranými auty tvrdí, že každé auto má svého kupce a má pravdu...tu korozi lze zamaskovat ,objeví se několik měsíců po prodeji a někdo to koupí

kdyby byla zamaskovaná hned, tazatel by se vůbec neptal, "srážel " by cenu a pak by to koupil...ušetřil by pár tisíc za odbornou prohlídku s pocitem vízězství, aby do toho v budoucnu nasypal x-násobek

Nedávno jsem se takhle pobavil u auta bývalého kolegy. Mladas samozřejmě potřebuje kočkolap se čtyřma kroužkama na masce, ale jeho A3 s-line už kvetlo všude dokola a matný světla skoro nesvítily. Tak to nechal "opravit" kitem a lakem, rychle střelil, koupil A4 s-line jak novou a po první zimě kvete skoro stejně:)

 

hodnocení

0x
Dost lidí tu asi nesleduje, co se děje na trhu s ojetinami. Je mmhohem větší poptávka, než nabídka, o zachovalá koncernová auta je rvačka, desetiletá auta stojí často nominálně skoro tolik, kolik ztála nová. Proto i cena polovičních vraků je vysoká. Takto staré dvojkové oktávky prostě reznou víc, jak jedničkové, takže jsou často prorezlé víc, jak o mnoho let starší O1, navíc ta kotoze na nich postupuje rychleji. Samozřejmě existují zachovalé kousky, ale těžko je seženete. Ale stejně bych měl u tohoto auta měl spíš obavy o možné problémy a investice do motoru. (Nájezdu samozřejmě nevěřím.) U starého auta považuji to "RS" za mínus a vyšší pravděpodobnost problémů, i když chápu, že někteří po těch dvou písmenkách na kapotě touží.
Ta cena mi i přes výše zmíněné přijde přestřelená, tu bych akceptoval pouze v případě, že bych osobně tu historii auta znal. Pohádkám ovčí babičky prodejce věřit zpravidla nelze.
asd1

Spoustě lidí zalepuje oči už jen nápis Octavia, a RS už je zatemní úplně. 12 let stará olítaná a ohnilá pečka, nic jinýho. Nechápu jak někdo vůbec může uvažovat že za to dá 200 kolíků.. + hned velký servis a max. za dva roky vyvařovat aby to prošlo technickou.

Ano RS neni ani tak známka lepšího auta ale spíš že se s tim podle toho jezdilo, takže to bude dost doj...ý jako každá "rallye kára" *smich* Jsou lidi který to maj na parádu aby je kámoši na parkovišti obdivovali/ kočkolap, leští to a jezdí decentně, ale taková kára by nevypadala jako to na fotce...

Ad ceny ojetin - jo, je to za nesmysl, vinu na tom má vývoj aut a prakticky všechno nový je drahej složitej krám plnej nesmyslů a s hodně omezenou životností. Doufám že si výrobci uvědomí že je to slepá cesta a vrátí se k jednoduchým spolehlivým a snadno opravitelným autům. A vyjde to líp i na ekologii, vyrobit a pak zlikvidovat 1,5 nebo 5 tun surovin je rozdíl a tipnul bych že celkově vyjde líp trabant než elektromobil - ten je ekologickej jen na první pohled...

PS: kit je letadýlko, tmelí se kytem (učitelka češtiny trpí *smich* )

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]