Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

DSG x AdBlue

Od: motoret odpovědí: 11 změna:

Zdravím, hledám ke koupi Octavii III facelift. Motorizaci mám vybranou 2.0 tid 110kw. Zatím jsem pátral po manuálech no 9. měsíce roku 2018, protože to byly poslední tdi bez močoviny. Můj požadavek na auto je, co největší spolehlivost.
Jelikož těchto aut moc na trhu není, chtěl bych se vás zepatat na názor, co jě větší strašák. Jestli hledat auto s DSG bez adblue nebo jestli s namuálem a s adblue.

DSG vidím celkem bez problému, jen nezanedbat servis. Ale pokud příjde na opravu, bude drahá. Adblue je zas na opravu levnější + se bez něj dá dojet.

Jaký je báš nároz na tyto dvě "vymoženosti" a jaké s těch dvou se vyhnout. Děkuji

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

DSG ano, Adblue není kritérium.

 

martinkupka
hodnocení

0x

DSG vidím celkem s problémy a ad blue také, koupil bych 110 kw v manuálu bez ad-blue, na trhu jich bude málo...proč asi? DSG a SCrT kalalyzátor vylučují požadavek "nejvyyší spolehlisst"

Nějaké zkušenosti se spolehlivostí DSG? Já jen, že bez problému natáčí přes 300 tisíc a problémy s nimi nejsou.. Už nikdy jinak.

martinkupka

ano , DSG v Passatu ve 180 tis km v prdeli a to jsem měl za autorizovaný servis zaplaceno tolik, kolik stojí stejný passat ( ojetý)...v současnosti provozujeme v rodině samé japonce CX5, 2 a T - RAV4 hybrid a od té doby v duchu hesla ( japonec až nakonec) jezdíme a jezdíme a jezdíme...bez jakýchkoliv závad a problémů...takže pokud chce někdo spolehlivé auto které bude sloužit celý život, nemá moc na výběr...navíc nevíme, co se stane s emisními povolenkami za osobní spotřebu, kterou podpořila a odhlasovala fialova vláda v bruselu...závazný datum implementace je 1.1.2026 a pokud se naplní katastrofické scenáře prodejsi nebo distributoři nafty a benzinu budou platit emisní povolenky a jejich ceny promítnou do ceny nafty a ta podraží o 3 až 10 korun na litr...pak se tédéíčko 110 kw nevyplatí když litr nafty bude za 40 Kč a servis 2x dražší než za benziŇák...daní zatížené tédéíčko se bude v bazarech prdávat za pár šupů..možná se bude dávat za odvoz...proto bych DNES uvažoval v souvislostech a podobnou sračku s DSG a SCR katalyzátorem bych nekupoval

Tak to buď rád a dej ji do technického muzea... Koho znám, tak měl nějaký problém... Jak se 6 kvaltem tak se 7 kvaltem... Nakonec máš toho plný internet ... Spíš bych věřil, že se výrobce ponaučil z minulosti a podařilo se vychytat chyby...? Znám člověka co má (měl) TAXI službu a tehdy měl problém na VW Sharanech postupně asi na cca 7sedmi kusech se šestikvaltem... Ale taky to bylo při počátcích DSG převodovky... Tak od té doby utekla nějaká doba a vývoj šel dopředu, tak už to taky bude třeba jinde...?

@martinkupka: Počítám, že je to nějaká historie, tak do roku 2008, že? Někdo měl dobrý nápad ušetřit a klece ložisek tehdy dělali z hliníku. Od roku asi 2008 už je po problémech. Pokud se mění po 60 tisících olej, tak je to zlatý.

h0042

@martinkupka proč je jich asi málo? Protože to nikdo nechtěl, "nikdo" si takové auto nekonfiguroval,proto je jich málo.

 

vernon
hodnocení

0x
DSG v žádném případě.
04.01.25 23:18

Proč?

h0042

@ genehawkins® protože na takové auto, popř. servis nemá. Proto DSG v žádném případě.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]