Zdravím, tak dle foto auto zvedáte na špatném místě. Správné místo je označeno trojúhelníkem v plechu prahu. Pak určitě před zvedáním zakvaltovat, ručka a zaklínovat protilehlé kolo v úhlopříčce(zvedáme levé zadní kolo, klínujeme přední na pravé straně). U těchto zvedáků je často vhodnější zvedat za nápravu/nápravnici. Pokud zamyšlená delší oprava, důrazně radím špalkem auto podložit, nebo pod práh vrazit sundané kolo/disk!
A je auto na druhé straně zaklínované? Od samotného heveru horizontální stabilitu nečekejte.
tomk
neni ...auto nikdy neklinuji.Jelikoz pred nim mam obrubnik a tam jsou kola oprena a davam jeste rucni brzdu a jednicku kvalt ...auto nema dopredu kam ujet a ani dozadu protoze je cca 5 stupnu nakloneno dopredu
Pozor - nízkoprofilový zdvihák potrebuje hladký povrch - hladký betón, aby sa mohol po kolieskach pri zdvíhaní posúvať. Jeho rameno sa nedvíha kolmo hore. Ak nemáte rovný podklad, je nutné ho podložiť. Napr. hrubým plechom alebo hladkou drevenou doskou. Stačí skalka a je problém. Pred použitím je ešte vhodné namazať mu kolieska a čapy. Predpokladám, že tento zázrak poľsko-čínskeho priateľstva bude mimo hlavnú osku komplet suchý.
Tyhle základní hevery pokládám za takovou poslední variantu, jak auto nadzvednout v nejvyšší nouzi... Někde na cestě. Doma mám, pro jistotu 2, ty kolečkový hydraulický a dávám je zásadně pod rameno nebo nápravu, když je potřeba, klidně obě strany současně a to parkuju v poměrně prudkým kopci. Pri dvou kolech ve vzduchu už ale dám aspoň před jedno kostku ze zámkovky, při jednom ve vzduchu není potřeba nic.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.