0x
Dobrý den, nevím bál bych se toho, kamarád si koupil Audi Q7 a po měsíci ježdění, oprava 45000 a to se opravuje na koleni, do Audi servisu ani nejel. Já preferuji co novější tím lepší. Vždy to bude vrak, musíte si uvědomit, že nový stálo 2 mega, takže aby to nebyl vrak mělo by stát 1mega a ne 300000 Kč, to je moje pointa a při té se držím. Ale samozřejmě znám i takový pro které je to koníček a nevadí jim vrazit cca 1500000 ročně za prémiové auto. Byly na autě dělaný rozvody, nevím jak v BMW ale v Audi servis za cca 60-80 tisíc motor musí jít údajně ven, vstřiky už někdo měnil, ne x tisíc za jeden repasovaný, turbo desítky tisíc, automat měnil v něm někdo olej, ne tak se klidně může hned vysypat desítky tisíc oprava, možná i sto tisíc, bavíme se samozřejmě o nových dílech u použitých sice o polovinu levněji ale omezená životnost, u premiovky třeba BMW 7 a v dieselu nevěřím při tomto stáří a této ceně, že bude mít najeto takhle málo, u tohoto auta asi ani nepoznáte pokud má najeto o 100000 km více, serviska a pouze původ ČR, dá se ověřit servis a nájezd km v autorizovaných servisech u dovozu už je to celkem problematické.