Nejste přihlášen/a.
Můj syn vymontoval z Octavie II original radio ŠKODA Blues a dal si tam lepší. Nyní mě pověřil, abych to originální radio někomu prodal, ale kupec chce kód radia, který nemáme. Našel jsem nějaké staré rady, ale pro jistotu zadávám otázku novou. Nevím, do jakého vozu chce kupec radio dát.
Jedná se o radio, jehož štítek dávám do přílohy.
Rádio do Octavie 2 vpodstatě velikostně pasuje jen do Octavie 2. Má sice 1DIN zadek, ale vepředu mu trčí do stran uši do šířky a je tedy širší.
Tato rádia umím zjistit PIN jen pomocí přečtení vnitřní eepromky. V servisu dle VIN by Vám měli kód sdělit z centrální databáze. Pokud ne, tak to jsou šupáci.
PIN ještě býval v návodu k rádiu na přední obálce zezadu na takové odtrhávací kartě podobné kreditce, ale z papíru.
Další možnost je oslovit
Mají přístup také do databází i když poslední dobou mají problém s VAG koncernem a zjišťováním. Peníze ovšem případně pošlou zpět. Cena cca 500kč na naše. Po mailu komunikují velmi dobře. Ovšem pochopitelně anglicky.
Čtení z eeprom se dělá i pomocí kleští. Nemusí se vypajovat.
Prosím o radu, jaká aplikace musí být v PC nainstalována, aby se pomocí kleštiček dala přečíst ta elprom paměť?
Jen ti, kteří mají přístup do databáze Škody.
Tyhle ser. čísla se nekódují pomocí kalkulátorů. Takže to nelze jako u Blaupunktů, atd...
Moc děkuji za informace. Mám známého elektronika, který možná má tu čtečku paměti a tak ho chci požádat, zda by to uměl. 500 Kč se mi za to nechce dávat.
Když mi zvládneš poslat obsah eepromky po vyčtení (dump), tak ti to odkoduju a pošlu kód. To už je maličkost.
Pokud je tam paměť 24xx, tak ani nějakou supr čtečku nepotřebuješ. Stačí PC třeba z win XP nebo 7, dále sériový COM port a pár odporů.
Kdyžtak mu dej pročíst tuhle diskuzi. Jestli dělá elektroniku, tak ho to dost navede.
viz.:
Třebas tohle je velmi funkční a jednoduché schéma připojení paměti na serial port do počítače v kombinaci s ponnyprogem na XPčkách. Akorát mám vyzkoušené, že na napájení paměti není vhodné použít pin 3, ale 9V baterku externě.
A zenerky D1 a D2 nejsou pro funkci třeba. Jsou jen na ochranu přepětí.
Tak jsem dnes hovořil se synem, který má tu knížku k tomu radiu a tam prý je napsáno, že když se to radio dává do jiného vozu, tak se musí zajet do servisu ŠKODA, kde ho spárují s řídící jednotkou auta. Prý to není dělané na zadávání nějakého číselného kódu na displeji rádia. Tak nevím. Jsou to šupáci.
Rádio se párovat nemusí. Jen po odpojení baterky bude vždy vyžadovat kód. A pokud to někdo používá an stole, tak jako u VW gamma, beta, alpha je nutné přivést napětí i na pin SAFE (aftermarket rádia ho používají k napájení antény, což vag rádia dělají po coaxu fantomově).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.