Nejste přihlášen/a.
1) Osobně STK beru jako službu pro osobní bezpečnost a bezpečnost vůči druhým.
2) Že se zdá auto vpořádku, je jen pocit (např. zvykneme si na "slábnoucí" brzdy). Souběh/rovnoměrnost brzdění 4 kol nezjistíme, zjistí se jen měřením.
3) Jezdím na STK nejdříve a závady si nechám odstraňovat až po STK.
4) Na řazení nemusí přijít. Někde popojíždí z parkoviště technik, někde nechají majitele. Někde technici přeřezují na brzdícíh válcích.
nevím že by technik měl důvod si řadit na brzdících válcích...můžete mi prosím vysvětlit důvod proč by to dělali a co by se tím kontrolovalo...moc děkuji za vysvětlení...
Nevím proč by měli dělat. Ale na STK v Hodoníně a Praze někde přeřazují; v Olomouci, Litovli a ve Šternberku ne.
Že používáte STK i pro svou bezpečnost a měření normálně nezjistitelných odchylek je hezké, ale tazateli to nepomůže.
To S v názvu znamená Státní a stát to používá i k pokutování řidičů bez ohledu na skutečný technický stav vozidla, čemuž se chce tazatel vyhnout. (Pokud je vozidlo technicky v pořádku, ale datum na papíru od STK o pár hodin projde, tak člověk při kontrole dostane pokutu, se kterou nic nenadělá i kdyby druhý den STK vydala rozhodnutí, že to auto v pořádku je a ještě dva roky bude. Testováno na lidech.)
Že mu jedna rychlost nefunguje (asi kvůli očesanému kolečku v převodovce) tazatel ví a chce si to nechat opravit.
Pokud by to STK prošlo i tak, tak si ho tazatel nechá udělat a na tu opravu může normálně po Novém roce zajet.
Pokud by to STK neprošlo, tak nemá pro tazatele význam na tu STK chodit, protože by za ni zbytečně zaplatil a musel by z ní to auto nechat odtáhnout - to už je pro něj rychlejší a levnější to auto nechat stát tam kde je, neztrácet čas a peníze s STK a s odtahovkou. A pokud si to STK udělá až po té opravě, tak mu bude o to déle následně platit.
Jediná otázka je, jestli to řazení STK testuje, nebo ne.
Technik většinou přejíždí z pracoviště ME na pracoviště TK. Určitě těch 50 - 100m nejede jen jedničkou při objetí baráku STK.
Bear ono jak a kde u nás si přejíždí zákazník sám! Tedy pokud je přítomen , pokud to svěří stanici aby mu udělal TK aa jde do pryč ak zase není prostor na řazení vyšších stupňů než je 1. záleží jak a kde takže nelze paušalizovat!
tak jí nejdříve preventivně do servisu pak na STK, abych se tam zbytečně nevracel a nezdržoval ostatní
STK slouží preventivně především jako zdroj zisků jejich majitelům
navíc politici v ČR umělě udržují MONOPOL vybraných několika stovek majitelů STK chybí konkurence ceny jdou nahoru fronty se nekrátí
existuje vzorec potřeby pokrytí území ČR stanicemi STKa ten je ( zatím) nedotknutelný
@martinkupka Mohu modifikovat prevenci před zbytečným utrácením:
SERVIS slouží preventivně především jako zdroj zisků jejich majitelům.
Hm, záleží na každém z nás. Když mám na STK zjištěnu závadu/závady, žádám konkrétní opravu a jdu na opětnou kontrolu do 1 měsíce. Když ale předem zažádám o přípravu vozidla na STK v servisu ... Ušetřím, či ne?
Nwn jak má C3 řazení- lanky nebo táhly. pokud táhly tak je to jednoduché uzkontrolovat a promazat klouby na konci táhel (jsou 3ks dlouhé a dvě kratší) popřípadě některé modely měli-mají i seříditelnou délku a navíc u některých modelů se na to dá dostat i sezhora. Žel i když na současných mám už řazení lanovody (C4 a C5). U nás a linku vjíždí a na závěr vyjíždí zákazník - na lince mezi pracovišti pak přejíždí technik TK (AR Partner STK) a doporučuji zajeďte si tam sám a uvidíte- Jinak nevím odkud jste ,ale nedoporučoval bych jakýkoliv servis, ale výhradně servis dělající vozy Peu a CTR.Pkd bych vědět bližší určení odkud jste možná bych věděl o bližším citroenáři.
Vada řazení nepatří mezi vyjmenované nebezpečné závady. Pokud si technik neodváží vozidlo z parkoviště (osobně jsem se s takovou stanicí nesetkal), tak při přejíždění mezi stanovišti nikdy nemá důvod řadit dvojku. Myslím, že by bylo lepší jet nejdřív na kontrolu a potom nechat opravit najednou i případně zjištěné jiné závady.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.