Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dlouhé první startování

Od: tibor odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,

chtěl bych poradit, Citroën C-Crosser 2,2 HDi, 115kw, r.v. 2012

dlouho trvá než nastartuje (první start např. po 10 hodinách, pak už další startování relativně rychlé. Diagnostika nic neukazuje, provedena výměna palivového filtru, kontrola žhaviček, instalován zpětný ventil, kontrola a proměření vstřiků, proměřen a následně vyměněn startér a přesto je první startování dlouhé. Za radu a tipy děkuji.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar magdon

Zapadá nafta. Někde na potrubí je netěsnost, kudy přisává vzduch.

 

hodnocení

2x
avatar diesel

Namátkou-padající nafta, přisává vzduch, špatné žhavicí relé (BSI-BSM? či jak se to vše nazývá) horší dopravní čerpadlo popř vychozené vysokotlaké čerpadlo, snímač kiky nebo vačky... Napumpovat naftu pokud má "balonek" ruční čerpadle až do ztvrdnutí a pak start.

 

hodnocení

0x

Nízká hladina paliva v nádrži

Palivo se nasává ode dna, takže výška hladiny není podstatná. Navíc by se to projevovalo nejen po delším stání, ale při každém startování.

 

tibor
hodnocení

0x
Pravidelně tankuji plnou a vzdy drive nez mi sviti kontrolka rezervy. Takze mi tam zistava min. 5-7l nafty. To je tedy potreba vycistit nadrž nebo?

Ne netřeba pokud by to bylo ůdajným bordýlkem v nádrži, tak velmi pravděpodobně bude každý start horší! kdo měnil palivák? sám nebo servis? zaměřil bych se v první řadě na tento!

 

hodnocení

0x

To my jsme měli ve FY auto - diesel - které pokud byla teplota pod 0°C tak nenastartovalo.

A servis - ne atutorizák - protože to byl starý křáp si s tím nevěděl rady.

bear

Za to můžou možná i limitní nízké komprese. Motor, když je vylítanej, tak blbě startuje zkrz kompresi ve válcích. Jak je ohřátej, tak trošku dotěsní písty a zvedne kompresi.

Taky starý žhavičky. Ony sice fungují, ale pomaleji naběhnou. Časové relé žhavení je nestihne nažhavit doplna a motor startuje jako bez žhavek.

asd1

To nebylo starým křápem, ale lamou v servisu.

Tazatel - začal bych padající naftou = netěsnost na přívodu paliva.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]