Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
nemáte někdo zkušenosti jak se dájí přepsat papíry z vozidla na jiné vozidlo - tzv. přestaba a jestli je to vůbec ješě možné?
(dříve se to celkem prý běžně dělalo, ale nemám osobní zkušenosti)
konkrétně: dovezli jsme starší vozidlo ze zahraničí, dovozová technická je v pořádku. jenže před samotným přihlášením jsme ztratili ten malý zahraniční techický průkaz a bez něho to nejde přihlásit. takže hledáme alternativu jak to vyřešit a jedna z možností je koupit papíry z bouraného stejného vozidla a udělat přestavbu...
Poradí někdo kdo má zkušenoti? předem děkuji za ochotu. jarda
neúřední zásah do VIN znamená technickou nezpůsobilost
jsou 2 možnosti, pokud výrobce prohlásí konkrétní karoserii s konkrétním VIN za náhradní díl, nejedná se o přestavbu ale o výměnu dílu a tady by měla stačit technická prohlídka v plném rozsahu k následnému zapsání výměny karoserie, vin nebo výrobní číslo by se řešilo písemným úředním rozhodnutím o nové ražbě , myslím že v zákone je i věta o doložení způsobu nabytí náhradníého dílu
Pokud výrobce s výmenou karoserie nesuhlasí s odkazem na složitost systémů a bezpečnost, žádný úřad se pod to nepodepíše.
"přepsání papírů" je posledním krokem
Kdyby jen Jawy tenkrát se takhle dala přestavět i Škoda 105 na papíry od škody 100, jeden čas tohle byla populární cesta jak si nechat na pojištovnu vyměnit karoserii za novou.
ty staré škodovky nebo jawy lze přestavovat i dnes při dodrřženíuředních popstupů, tenkrát to kontroloval technik DI.VB na policejním dvorku dnes se dokládají protokoly
tenkrát se takhle dala přestavět i Škoda 105, *****Taky jsem to dělal, ale to byl pak pohled, když byla uzká škodovka, na eMkové kastli.
Tak přestavba z užovky na Mko byla docela častá zvlášt když původní blatníky sežral rez. Ale to byla přestavba která se nikam ani nezapisovala to se bralo jako výměna náhradních dílů. Asi jako když si dneska někdo vymění předek auta před faceliftem za pofacelift.
Ale přestavba škody 100 na 105 to už byl jiný kunšt a ve své podstatě i nesmysl protozě víc jak 90% dílů bylo odlišných. Ale normálně se to dalo zapsat do techničáku jako výměna kastle se změnou rozměrů a šlo to asi do roku 1996 pak tahle výjimka skončila.
Máš auto na díly nebo na zahradu pro děcka aby se naučily jezdit..
Pokud to je něco dražšího, tak nejlíp sehnat duplikát techničáku (v cizině)
Z bouračky s dokladama přehodit celou kastli (hezkou zábavu), vyřezat štítky a přehodit je na nový auto - to se občas dělá, ovšem s tim nejezdi na západ, při zjištění předělanýho VIN budou problémy. To co dřív šlo tedy udělat papírovou výměnu kastle s tim že kastle zůstane a změní se VIN dnes půjde těžko..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.