Nejste přihlášen/a.
Ano, nic tomu nebrání. Je to logické, když dnes prorazíte třeba Barum Polaris 3, tak už ji neseženete a nic nebrání tomu, abyste ji nahradil (tu jednu) třeba Barum Polaris 5.
Ani Blesk, ani ASD1 nemají pravdu. Jejich tvrzení nemají v zákoně oporu, asd navíc vyvíjí ničím nepodložené nesmyslné teorie. Rozdíl nepoznáte, rozhodně bude větší rozdíl mezi levým a pravým kolem ve vnějších podmínkách, než ve vzorku.
Sorry, když budeš mít jedno kolo 10 let starou ojetou m...u a na druhý straně funglovku o generaci dál, tak to vliv má dost velkej, a ty rozdílný vnější podmínky se k tomu přidaj (nebo ho zmenší). Navíc rozdílná výška vzorku = trvale se točí diferák. Normální člověk si na nápravu dá dvě stejný gumy.
Rozdíl poznáš při brzdění kdy nestabilita výrazně prodlužuje brzdnou dráhu, obzvlášť pokud auto má "blbou" ABS která při bloknutí jednoho kola začne přerušovat na všech čtyřech.
Obchodní značka - je to jen výrobce např. Barum, nebo konkrétní model např. Barum Polaris 5?
kde jde o naprosto shodný rozměr, výrobce, obě jsou zimní,
proč ne, vyhláška na to pamatuje, že můžete.
Jak to správně cituje redbull®, a potvrzuje genehawkins®
Nevěřte všem pohádkám o soudech a pojištovnách. Taky jsou poradci, co sdělují, že se s určitými pneumatikami vybouráte,
Zkrátka vlastní zkušenost je lepší.
Zdravím, takto argumentovat můžete potom u soudu, ale to už bude k prdu. Koupit dvě stejné a z té jedné udělat rezervu. Důvody uvedeny výše, pojišťovna nedá ani korunu -> jejich právník Vás rozseká, ať je pravda kdekoliv.
Teď dávám do opravy na pojištovnu dvě pojistné události, ani u jedné se nezajímali o pneumatiky.
Ale je dobré, že víte, co se stane, kdyby...
Zdravím, dobrá zkušenost, ale ne vždy je likvidátor takto "hodný". V případě sporu určitě nemám, i když vím, že by se to třeba vrátilo cca 50-100t Kč na právníka, který by na pojišťovnu stačil. Věřím, že když je extra smůla, tak si nechají udělat posudek na celé auto a proto to raději nepokouším.
Ono to při nehodě vypadá tak, že jeden z policajtů obejde auto a smozřejmě se podívá (a zapíše) co je tam za pneumatiky.
Při vší úctě - opravdu musí být na všechno zákony a nařízení? To jsme opravdu tak tupí, že bez nařízení budeme experimentovat? ... on Darwin má sice pravdu, ale když jeho tvrzení převádíme do dnešních dnů, nezemře (bohužel) ten hlupák, ale právě ti chytří a slušní, které ten hlupák díky své hlouposti zabije legálně drženou zbraní - vozidlem.
Bez ohledu na právo mají blesk a asd1 pravdu.
Právní poradna je jinde a i tak je u soudu stejně vítězem ten s lepším právníkem - ne ten s pravdou.
Podle všeho úplně jiná guma. 5 je pořád klasickej Polaris, 6 je okopčená TS 850 která s timhle vzorkem přišla jako první (resp. základní tvar byl první spíš GY Ultragrip 7).. Nejspíš vychází z výběhový Conti TS 850 (Continental/ Barum asi jako GY/ Debica, Sava). Pokud už nebude ze stlačený tmy ale normální směsi, tak to bude první Barumka která snese srovnání s kvalitní pneu..
Při brždění když na přední nápravě levý kolo klouže a pravý drží, tak to silně táhne doprava - nutno korigovat volantem. Brzdnou dráhu to umí prodloužit o hodně. Nejde o h., ale o to že ze 100kmh zastavíš klidně o 30 metrů dál. Takovou kombinaci si dobrovolně dá na auto jen ... šetřílek. Doufám že nepojede za mnou až se vepředu něco semele a budu muset brzdit na max., fakt nestojim o rozhodování jestli povolit brzdy a nedobrzdit, nebo nepovolit a mít toho trotla v kufru (sice bude viník nehody, ale hodí mě dopředu nebo mi dokonce udělá pit manévr a roztočí mě že půjdu třeba bokem do stromu)
Mmch. to nemusí být P5 X P6, i novej a tři roky starej Polaris 5 s polovičním vzorkem je rozdíl jako prase.. Ojetej 5 a novej 6 bude rozdíl mnohem větší.
třeba, třeba, hlavně ať do Vás nenarazí nikdo, i kdyby měl úplně nové pneušky, vššechny stejné, jen se překoukl.
Páč většina nehod není způsobena rozdílem pneumatik, ale nepozorností..
Ovšem klouzavý gumy se k tý nepozornosti přičtou, je rozdíl když zastavíš po 100 nebo 120m.
Ale přijde mi, že poslední dobou jsou bouračky spíš kvůli úplný vymaštěnosti než nepozornost..
Milane, taky jsem byl mladej a naivní, a myslel si že Barum je kvalita a ještě z "naší" fabriky a za dobrou cenu. Pak jsem se projel na dobrých gumách a zjistil jaká to je sr., navíc na gumě nápis Made in Romania. A cena vlastně těžce předražená.. Ale snad ty P6 konečně budou rozumný, původ v TS 850 z nich jde cítit na dálku (a TS 850 je resp. byla výborná guma, na námrazách a ledovkách jedno z nejlepších na čem jsem jel.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.